Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Synes den ser så flott ut. Men er den praktisk? Barnet kan vel ikke bruke den så lenge? Er det sprinkelseng som er å anbefale rent pratisk eller?
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #2 Skrevet 20. februar 2008 Tar gjerne i mot tips når det gjelder senger o.l da jeg er helt fullstendig grønn på dette området.
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 20. februar 2008 #3 Skrevet 20. februar 2008 Vi har leandervugge, og er kjempefornøyde. Kan brukes til babyen er ca 6 mnd. Er super dersom baby har vondt i magen.
Lillegulle<3 Skrevet 20. februar 2008 #4 Skrevet 20. februar 2008 Hei Jeg har valgt å kjøpte leandervugga fra danmark og da måtte jeg betale 1600, ink seng m madrass, himmel og frakt. så det ble endel billigere enn i norge, da får man igjen en god del av pengene hvis man selger brukt i norge etter 6 mnd. Det er kun til 6 mnd man kan bruke denne. Vi har valgt leandervugga fordi sprinkelseng blir ofte litt for stor for små babyer, de liker at det er litt trangt, da de føler seg litt tryggere. Vi har også lite soverom så det sparer mye plass. så skal jeg henge den fra taket slik at den kommer rett ved siden av sengen, så jeg slipper å røyse meg opp av sengen for å amme om natta Den er også så bra med at man kan vugge i sovn, og barnet kan gjøre dette selv etterhvert også pluss at den er veldig lun og god + allergi sikker. Sprinkelsenga tar vi i bruk etter 6 mnd
TobiasFeb08+JulieOkt12 Skrevet 20. februar 2008 #5 Skrevet 20. februar 2008 Jeg vurderte denne lenge av plasshensyn på soveromet vårt. Men så hørte jeg noen som sa at dersom ungen ble vant til å sove bare i denne og i vogna, ble den vant til at det alltid var litt bevegelse når den skulle sove, og at man derved ville få store problemer den dagen ungen måtte over i vanlig seng, fordi den da ikke fikk vuggingen den var vant med. Derfor endte jeg opp med å kjøpe en mini-sprinkelseng, bedside crib på Reflex. Får plass ved siden av senga vår, og kan felle ned den ene siden slik at man ikke trenger stå opp for å amme, kan bare lirke ungen over i sin seng. Kan se den på reflex.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå