Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg kommet hjem fra Køben og journalsamtale på Stork. Det var en udelt positiv opplevelse, veldig hyggelige folk og en god stemning.Hun jeg hadde samtale med var veldig behagelig og rolig å prate med.Fikk se alle rom, også lab. hvor all sæden blir oppbevart. Rart å tenke på at nede i en av de store "dunkene" ligger forhåpentligvis spiren til et lite barn i min mage.

Er glad jeg har vært der i ro og mak før stressturene etter positiv eggløsningstest begynner. Anbefaler alle som ikke har tatt samtalen om å gjøre det der hvis man har mulighet.

Dette er fryktelig spennende! Har ikke regelsmessige menssykluser, men har jeg flaks kommer en eggløsning i påsken. Kjekt å dra når det er ferie og jeg slipper å snike på meg egenmelding.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi skal ha samtalen over tlf vi da! gleder og gruer meg litt egentlig til den, men bra å høre fra en annen at samtalen er god :-)

Skrevet

Så flott at du fikk et positivt inntrykk. Nå vet du jo hvordan du kommer deg dit fra flyplassen og det er greit. Det er ikke så lenge til påske og jeg håper du får tatt deg en tur nedover da. Selvfølgelig deilig å slippe egenmelding men må man så må man. Jeg ser på dette som mitt livs prosjekt og kan ikke la jobb stoppe meg.

Skrevet

Så fint at samtalen gikk bra, da er det bare å sette igang på første sjanse. Og blir det på en arbeidsdag så må det bare stå til, hormonene retter seg nok ikke etter arbeidstiden. Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...