Gå til innhold

Kjenner ingen ting lenger.

Anbefalte innlegg

Har de siste uker kjent masse liv vær dag, og den siste uken kjent kraftige spark uten på magen, men i går og i dag har jeg ikke kjent noe som helst, helt stille. tror kansje jeg kjente litt i går, men det var så svakt og lite, at jeg tror at det kansje må være noe annet. Har jobbet masse de siste ukene, hadde fri i går, så det har vært mye løping.

Er det noen av dere andre som har hatt det slik? er ganske nervøs siden jeg har kjent så mye, og nå ikke kjenner noe i det hele tatt. kansje den ligger hinn veien, så jeg ikke kjenner sparkene?

jeg er 18 uker+

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136908830-kjenner-ingen-ting-lenger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hvis dette beskymrer deg så mye som det virker

ville jeg ringt til sykehuset å fått komt inn der

da vil du få en UL hvor dem ser at alt er bra med den lille

å det er det nok skal du se

noen ganger er babyene veldig rolige å andre perioder er dem veldig aktive

masse lykke til snuppa

Hei. Ingenting og være nervøs for. Er selv i uke 20 med gutt nr 3 og det er noen rolige dager i min mage og ja. Det er etter uke 27 28 at du skal kjenne liv hver dag. Du kan prøve og drikke et stort glass søt saft el cola. venter du litt da så kan du hende den lille går bananas. Alt er helt sikkert bra. Lykke til

hei=)

Jeg hadde full action der inne i forrige uke, og så ble det stille i helgen. Tenkte litt over det, men VET jo at det varierer. Det er feks nok at ungen ligger med ryggen ut mot magen din, slik at den sparker inn mot din rygg. Da kjenner du jo fint lite. Alle dagene er ulike, så bekymret meg derfor ikke.

Kjente litt bevegelse igjen på mandag, mer i igår og idag=) Så.. stille perioder er det, helt klart=)

Er du likevel bekymret, ville jeg fulgt rådene til hun ovenfor, som ba deg ringe for UL..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...