Gå til innhold

snufs...da gikk det ikke

Anbefalte innlegg

Skrevet

da kom den hersens tanta i dag:( snufs...

fikk den kl 09 i dag og tenkte off og æsj og sovnet igjen...men når jeg sto opp litt senere kom tårene...trodde aldri jeg faktisk skulle begynne å gråte over noe som aldri har vært der...

men det er vel det at det ligger så mye arbeid med testing og lege timer osv, tid og penger bak dette som gjør det litt ekstra tungt...snufs...

vet jo det ikke er unormalt å ikke klaffe på første forsøk samme hvilken måte man prøver på...men er liksom ikke å hoppe til sengs om to uker igjen...nå må jeg i gang med all testing etter eggløsning osv...off...

ja ja,,, skal vel klare det også...når jeg kommer meg litt igjen...må jo si til meg selv at dette var jo bare første forsøk...tross alt...

ALL ÆRE til dere som har prøvd mange ganger, men likevel holder motet oppe... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så leit at det ikke gikk denne gangen. Det er helt klart en mye større påkjenning for oss som må bli gravide på denne måten enn for de som bare kan kose seg litt på soverommet. Skal du igang med en gang eller skal du ha en liten pause? Lykke til i allefall.

Skrevet

Det var leit å høre, men ikke gi opp. Tror det er viktig å la tårene renne når man kjenner behov for det. Det er jo ganske grunnleggende ønnsker vi prøver å oppnå, det må gjøre noe med følelsene våre.

Jeg har litt erfaring med flere insiminasjonsforsøk, noen ganger er energien til et nytt forsøk der rett etter tårene, andre ganger kjenner man behov for en liten pause, følg magefølelesen og lykke til.

Skrevet

Så synd at det ikke klaffet!

Hos oss klaffet det med minstejente på 3. forsøket, og denne gangen på 2. forsøket - så du kan jo være heldig om ikke så altfor lenge :o)

Lykke til videre!

Skrevet

Åh, så kjempe synd angelica.

Jeg kjenner følelsen: du stålsetter deg og sier til deg selv at de fleste får det ikke til første gangen og at det er helt vanlig. Men så kommer skuffelsen alikevel, det er kjempe trist!!

For det er et slit å få det til, alt skal planlegges til minste detalj.

Jeg for min del har større forhåpninger til 2. gangen for da er man mye roligere og vet hva man skal gjennom + reiseveien.

Begynner du pån igjen denne syklusen her eller?

Mange trøsteklemmer fra

Skrevet

Tusen takk for trøstende og støttende ord og klemmer:) det betyr masse:)

føler meg litt bedre i dag...men kommer i perioder innimellom hvor jeg blir litt nedfor.

min første tanke når jeg fikk mensen var at nå skal jeg vente en syklus...men i dag er jeg på andre tanker..så reiser nok nedover om et par ukers tid igjen:)

Det ene øyeblikket tenker jeg...tenk om det er noe galt med meg...men så sier jeg til meg selv at jeg har jo bare prøvd en gang...det dukker opp tanker som: hvorfor skulle det gå neste gang når det ikke gikk denne gangen...

men....

jeg får opp håpet litt igjen når jeg hører fra dere at dere har blitt gravide på både 2 3 4 og senere forsøk...da er det ikke så ille at jeg ikke klarte det nå...(selv om jeg skulle ønske at det klaffet på første forsøk for alle sammen)

jeg har like stor sjanse på neste forsøk:)...tenker jeg da... behøver ikke bety at det er noe galt med meg...(disse tankene er noe rare greier) og alle følelsene som kommer midt opp i det hele...i går kunne jeg begynne å grine av at noen bare smilte til meg...

søsteren min var på besøk..og hun har termin 6 mai...og når da det lille nurket sparket mens jeg fikk kjenne og hun sa at der inne ligger det en liten gutt som er din nevø og at han venter på å få hilse på tanten sin så begynte jeg å stortute...hehe...:)

klem:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...