Turbo-ungen Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Hvordan spiser dere disse, og hvor mye spiser dere. Takker for svar
3 skatter ute:) Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 knuste de i steinmorter, tok ei ts i munnen og bælma etter med vann. en gang for dag. hjalp veldig på melkemengden her hvertfall
Sanchin Skrevet 25. februar 2008 #3 Skrevet 25. februar 2008 Spør skikkelig dumt, men gjorde du noe med de før du knuste dem? Prøvde å knuse i morter men de er jo steinharde?!?!
CleoCat Skrevet 25. februar 2008 #4 Skrevet 25. februar 2008 Jeg lurte på det samme. Så var det en som svarte at jeg skulle ha frøene i kopp, helle på kokende vann og la trekke. Så drikke teen og spise frøene. Funker det
3 skatter ute:) Skrevet 26. februar 2008 #5 Skrevet 26. februar 2008 gjorde ikke noe med de nei, jeg er bare veldg sterk:) neida men det går hvis man prøver hardt nok tre en pose utenpå morteren så slipper man at alt flyr utover. det med vann osv vet jeg ikke, ikke prøvd det selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå