Gå til innhold

Vektklubb.no??


to-søte-små

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaring med dette? Lurer på å melde meg inn der...hva syns dere om det? Ammer enda da, men det er vel kostholdsendring det går ut på, og da gjør det ikke noe? Sliter med noen kiloer etter fødselen ennå, og vil gjerne ha de vekk før sommeren....har ikke akkurat bikinifasong enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Jeg var medlem etter forrige fødsel og er kjempe fornøyd med klubben. Men det stemmer at man ikke kan være medlem om man er gravid eller ammer, måtte melde meg ut da jeg ble gravid igjen. Men skal definitivt melde meg inn igjen senere.

Det var en utrolig motivasjon å se kiloene forsvinne hver uke- gikk nok ned 0,5 til 1 kilo i uka. Fikk en del aha opplevelser også, som at det er 500 kalorier i en 100 g melkesjokolade, noe som er ganske mye når du bare skal ha 1300 til 1700 kalorier om dagen for å gå ned. Ble ikke mye sjololade nei... Samtidig var jeg veldig flink til å gå turer med vogna og "tjente" inn kalorier, sånn at jeg aldri var sulten.

Anbefales på det sterkeste!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg har vært medlem i en uke imorgen, og har gått ned 1,8 kilo! Så jeg har virkelig troen på dette :)

Men du må, som de andre sier her, vente med å melde deg inn til ammingen er ferdig.

Men da har du noe å glede deg til;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorofr kan egentlig ikke vi som ammer være medlem?? trodde en kunne gjøre om på kostholdet selv om man ammet.....men jeg ammer bare en gang pr dag, det om natten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neeeei! Anbefaler IKKE vektklubb eller Grete Roede! Disse slankemetodene ødelegger forbrenningen din og gjør deg til en evig jojoslanker! Har slanket meg hele livet, og har endelig funnet noe som virker og varer, nemlig lavkarbokost! Spis også mer animalsk fett det er IKKE skadelig. Anbefaler det av hele mitt hjerte!

 

Sjekk kostreform.no

 

http://www.dinbaby.com/forum/thread/136942871

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...