Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen!

Nå ser det ut til at vi snart er i gang med IVF-forsøk igjen. Jeg ble gravid ved fryseforsøk (1.forsøk), men fikk en missed abortion ganske tidlig. Fikk mensen igjen nå på mandag og ringte Haugesund i dag. Dersom alt går etter planen skal jeg begynne på nesespray 8.mars. Ved kontroll sist oppdaget de en ufarlig syste, som sannsynligvis bare ville sprekke av seg selv. Men den må kontrolleres påny før jeg begynner på medisin. Noen andre som har erfaring med cyster og IVF?

Jeg må antakeligvis punktere den før sprøytestart dersom den ikke forsvinner av seg selv.... Uff, det må liksom alltid være noe. Skulle ønske kroppen bare ville samarbeide og bli gravid og ha det bra:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Godt du er igang igjen snart.

Jeg har akkurat testet negativt på 2 icsi, så skal igang igjen i april.

Under forrige forsøk fant de en cyste dagen før jeg skulle begynne på sprøyter, denne måtte da tømmes umiddelbart og så måtte jeg gå en uke ekstra på spray fordi cyster forstyrrer hormonstimuleringen.

Veldig bra at de sjekker det før du begynner på spray så slipper du forsinkelser.

De skal gjøre det samme med meg neste gang.

Selve tømmingen var gjort på 5 minutter, og var helt ukomplisert.

Gjorde det til og med uten bedøvelse( det er valgfritt altså, så no worries) og etter 1 time kjente jeg ingenting til det.

Ønsker deg masse lykke til med forsøket.

Skrevet

Tusen takk for godt og raskt svar! Godt å høre om andre som har opplevd det samme. Trist at forsøket deres ikke ga resultat. Men her er det bare å tenke fremover og gå i gang med nytt mot. Utrolig hva vi klarer i grunnen!

Ønsker deg også lykke til i april!! :)

Skrevet

Nei, den som gir seg har tapt..

Skal ta siste forsøket i kontraktspakken min på Aleris + bruke det jeg har igjen på frys og skal sende søknad til Riksen nå, slik at jeg ihvertfall har 3 forsøk til i bakhånd.

Har jo ikke brukt mine offentlige forsøk ennå og nå er det jo ingen ventetid på Riksen lenger, så da hiver jeg meg på der også.

Har bare bestemt meg for å lykkes, basta,,,hehe

Godt at staheten og jernviljen min endelig kan brukes til noe.

takk for lykkeønskningene, vi får det nok til skal du se.

Skrevet

Vi skal få det til ja!!! :)

Godt å vite at du har de offentlige forsøkene igjen! Ennå mange muligheter med andre ord!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...