Lottas mamma Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Har tenkt på både Jesper, Ludvig eller Theodor hvis det blir en gutt nå, men er åpen for nye forslag! Og hva med en eventuell jente? Kanskje Pernille?
turtlebug, med bebi i magen:) Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 Linus eller Emma Ellers er Theodor veldig fint
prebs Skrevet 20. februar 2008 #3 Skrevet 20. februar 2008 Liker alle forslagene dine, kanskje best Ludvig og Pernille. Ellers: August Gustav Emil Filip Kasper Sara Maja Jenny Milla Tilde
Lene J Skrevet 20. februar 2008 #5 Skrevet 20. februar 2008 Teodor Ferdinan Elias Lars Melvin Amandus Frits Frans LASSE JØRGEN Kajsa Anna MILLA FRIDA Vilja Nelle Ebba Nanna Nille Elida SILJA Janna Thelma Dina WILMA
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #6 Skrevet 20. februar 2008 Jeg synes både Mikkel, Sofie og Lotta er litt mer gamle navn, og da tenker jeg at d vil passe best med et navn i samme stil? Altså at den fjerde også får et litt mer gammelt navn? Navn som Theodor, Linus er vel mer moderne og populære navn har jeg inntrykk av... Men du bestemmer så klart selv da Navn som jeg tenker passer til de tre andre er; Vidar, Viktor, Edvard, Henrik, Peder, Jørgen eller Fredrik. Av jentenavn tenker jeg på f.eks; Alma, Ragnhild, Anna, Lovise eller Ingrid. Lykke til med navne bestemmelsen!
Vannmann35 Skrevet 21. februar 2008 #7 Skrevet 21. februar 2008 Linus passet fint inn her ja :-) Eller synes jeg disse passer: Mikkel, Sofie, Lotta og Anton Mikkel, Sofie, Lotta og Alfred Mikkel, Sofie, Lotta og Jesper Mikkel, Sofie, Lotta og Iben Mikkel, Sofie, Lotta og Vilde Mikkel, Sofie, Lotta og Josefine Mikkel, Sofie, Lotta og Elsa Av dine forslag synes jeg Theodor passer best - greit om alle får hver sin bokstav.Pernille er også koselig til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå