Gå til innhold

Hjelp meg! Finnes en slik vogn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Jeg har forelsket med i Bugaboo Cameleon jeg da, men der er ikke framhjulene så store.. Vogna kan vendes fram og tilbake med sete, bag og håndtak..

har du sett på emmaljunga city jet og city cerox 360?

city jeten har vendbar sittedel men ikke vendbart håndtak og hjulene virker kanskje litt mer robuste enn buggisen...

city cerox har vendbart håndtak, men hjulene er jo små da..

citybagen er ikke så stor da.. iforhold til buggisen som har svær bag! men sportsdelene viker lune og gode..

Maxi Cosy 4 (tror jeg det var) er en vogn som er litt slik du beskriver. Det går ikke å vende hånfdtakene på dypvogndelen, men på sportsdelen. Jeg så den på barnas hus på Sandvika storsenter i går.

Sjekk ut vogndilla.no der er den også. Sportsvognen har kalesje, men den er ikke avbildet på vogndillas side.

Brio Sing er ganske lik, men ikke til å sette bilsete på da.

Lykke til.

Vi hadde en Quinny Freestyle 4XL til eldstemann. Den har svingbare hjul fremme (store lufthjul, alle fire hjulene er like), vendbar sittedel (men ikke vendbart håndtak), og babybagen kommer ganske høyt opp.

Jeg syns det var en veldig grei og robust vogn, kanskje litt tung, men veldig lett å manøvrere pga de svingbare forhjulene. Kunne brukes med bilsete. Og den hadde håndbrems og stor handlekurv. Egentlig en veldig grei vogn, men jeg tror ikke de selges ny lengre. Men har sett flere på finn.no:)

Ellers har jeg sett på en som heter Traxx Jaguar 4, men den har jeg ikke prøvd. Den har svingbare forhjul og vendbar sittedel, men ikke vendbart styre. Se side 17 på: http://www.rudo.no/ehandel/katalog/Katalog_01-22.pdf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...