nelliej Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Jeg ser mange skriver om hvilke symptomer de hadde da de håpte,men ikke var gravid. Men hvilke hadde dere da dere var gravide? Jeg blir snart hoppende gæern Hormoner er no dritt venter og venter..... I dag holdt jeg på å bite av hue av mannen og sønnen min får så og begynne å fnise over hvor furten jeg var! Er faktisk helt i villrede
Oh'rly Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 All ventingen kan tære på selv den mest tålmodige, og med hormoner i tillegg er det ikke rart folk i nærheten kan bli hodeløse. Har ikke så mye bedre å foreslå enn å prøve å holde ut, symptomene er helt håpløse å forholde seg til siden de like gjerne er ren innbildning som faktiske symptomer. Selv hadde jeg nok mest symptomer på at jeg brukte progestan etter IVF, med ømme oppblåste pupper. Syns jeg kjente stikninger hist og her, men alle de mislykkede forsøkene har bleknet litt i ettertid så det kan godt hende jeg kjente stikninger de gangene også. Eneste symptomet som er til å stole på er manglende mens og positiv test etter 14++ dager =) Lykke til, vær forsiktig med hodene til familien ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå