Viktoriana Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Hadde uttak i går og det gikk over all forventning. Fikk ut 11 egg!!! Noe som her helt utrolig med tanke på at jeg er 40 og bare har en eggstokk. Både lege, sykepleier og hun på laboratoriet var imponert. Veldig gøy. Selvsagt er jeg klar over at her kan det være mye umodne egg så jeg er vel i grunnen glad om et par av dem blir befruktet. Ikke var det vondt heller og jeg var i super form etterpå. Nå er det bare å vente på telefon ang. befruktning.
Alvepia *happy mum* Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 Heia:) Hvor artig å høre:) Jeg skal krysse alt for at dette går videre med kjempe nyheter:) Har selv uttak i neste uke håper jeg, første forsøk. Hvordan følte du det under selve uttaket?
Viktoriana Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. februar 2008 Alvepia - uttaket var helt greit. Jeg var litt småtrøtt og sløv av medisinene. Kjente den første bedøvelsesprøyta litt, men ikke så mye mer. Kjente såvidt at legen stakk hull i et par eggposer. Gøy å se det i stort bilde på veggen og høre tellingen til sykepleieren ettersom hun leverte glass inn på lab'en. Vil si det var smertefritt og det gikk fort. Hadde heller ikke noe vondt etterpå. Lykke til med uttaket ditt i neste uke. Håper du får ut masse bra egg. Har fått beskjed nå om at hele 7 egg ble befruktet så nå blir det innsetting av 2 egg i morgen. Gleder meg!
Gullblomst Skrevet 20. februar 2008 #4 Skrevet 20. februar 2008 Det er jo kjempebra! Nå får du bare håpe at mange har latt seg befrukte. Krysser fingrene for deg. Selv skal jeg ha innsett i morgen (torsdag) og gleder meg masse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå