Gå til innhold

ikke lenge igjen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heia...

Ja nå er det ikke lenge igjen, i morgen kveld reiser jeg nordover til tromsø.

MEN så sitter vi da å spekulere i om sambo skal være med med engang??? hvordan gjorde dere det?????? vi hadde liksom bestemt at han skulle være med fra dag 1 slik at jeg slipper å være alene i helga på ett hotell, men så begynte vi å lure på om han bare skulle vente til jeg viste noe mere om når ting vil skje, forhåpentligvis får jeg vite MYE på fredags morgen når jeg skal til ultralyd.

kjenner det er spenning i kroppen og ikke minst hode, går med ei forferdelig hodepine om dagene som gjør meg maktesløs til ingen ting. Hadde jeg hatt mulighet hadde jeg nok sovet leeeeeeeeeeeeeeeeenge... sov en masse i går ja...

jaja, ble no litt langt dette da, er ikke helt meg selv nei:P hi hi hi

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg var i tromsø i forige uke, hadde uttak på onsdag 13, og insett på fredag 15.

Jeg dro alene opp til tromsø på torsdag uken før (akkurat som deg) på ultralyden på fredag sa legen at hun forventet uttak på onsdag. jeg tok sprøyte til og med søndag og på ny ultralyd mandag, da fikk jeg resept på eggmodningssprøyta og kl slett nårtid vi skulle komme på onsdag.

Mannen min kom på mandagen til tromsø, (han måtte være i byen senest dagen før uttak. han ble til torsdag, da måtte han dra på jobb igjen og jeg dro hjem fredag, noen timer etter innsett.

Dette er vårt andre forsøk. På første forsøk dro vi sammen, og han dro hjem dagen etter uttak.

Lykke til i Tromsø! håper du får mange fine egg :)

Skrevet

Ok, tusen takk for svar.

Med min mann kan han være der hele tiden siden han er hjemme nå, han jobber som sjø mann så når han først er hjemme så har han fri:)

Skrevet

he, he.. det gjør min mann og :) eller fisker da. Men han var på vestlandet og fisket da.

Skrevet

Okay... jeg har funne ut at det ikke er bare bare å planlegge ett icsi forsøk når det kan gå lenge mellom hvergang han er hjemmer under ett passeli tidspunkt.... hihihi

men nå er vi endelig i gang for første gang, å jeg gleder meg:)

Skrevet

Hei Alvepia.

Vi løste et slik at jeg reiste alene oppover forrige torsdag, overnattet til fredag og hadde UL da. Der ble det bestemt at eggløsningssprøyta skulle settes på lørdag og uttak mandag.

Jeg valgte derfor å reise hjem på fredag, og oppover til tromsø igjen på ¨

søndagskvelden. Denne gangen ble mannen min med. På mandagsmorgen leverte mannen sæd og jeg hadde uttak, og så reiste han hjem, mens jeg ble værende igjen i tromsø alene.

Ringte på trisdagsmorgen og fikk vite resultatet og innsetingsdato ble satt til torsdag. Det vil si at jeg har vært alene på hotell i tromsø siden mandagsformiddag. Skulle gjerne hatt mannen min her men han måtte jobbe, men det går nå greit likevel.

Det jeg egentlig skulle si er du bestemmer selvfølgelig selv om din samboer skal være sammen med deg alle dagene, men da skal dere vite at hotellet blir dyrere. (Vi betalte 1025 kr for den natten min mann var her, og 600 kr for nettene jeg har vært her alene, selv om jeg bor på samme rom hele tiden)

Din samboer får ikke dekket mer enn ett døgn av NAV, resten må dere dekke selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...