Lilliana&Prinsessa&Lillebror Skrevet 20. februar 2008 #1 Skrevet 20. februar 2008 Hvor lenge holder hårene seg borte? Er det pinlig? (tenker da seff på litt mer intime områder) Hva er prisen? Jeg har så mørke hår og er drittlei barberinga!
BettyBoob Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 jeg tok en brazilian wax i Oslo for 3-4 år siden. (dvs at de fjerner alt nedentil...) Var litt flaut, men dama var kjempekoselig og jeg tenkte bare på at dette gjør hun jo hele tiden , og har sikkert sett merkeligere ting enn "dåsa" mi, hehe!! Hårene holdt seg ikke borte så lenge dessverre, og i tillegg fikk jeg verkebyller med inngrodde hår!! SÅ ikke direkte innbydende ut skal jeg si deg.... og det kostet noen hundrelapper ja... gjør aldri det igjen
Lilliana&Prinsessa&Lillebror Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. februar 2008 oi, det hørtes ikke noe særlig ut nei! Du har ikke voksa beina der?
Lilliana&Prinsessa&Lillebror Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. februar 2008 overgrodde hele gjengen? hehe
petite fleur Skrevet 20. februar 2008 #5 Skrevet 20. februar 2008 Jeg har vokset leggene på salong en gang, og det gjorde ikke vondt i det hele tatt og det så kjempebra ut....i en uke. Grunnen var visstnok at hårene vokser jo ikke ut samtidig, derfor måtte det 2-3 omganger med voksing til for at det skulle bli jevnt resultat. Også må man da ta det jevnlig....Noe jeg ikke hadde økonomi til. Brazilian tør jeg ikke ta.....*rødme* ;-)
Lilliana&Prinsessa&Lillebror Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 20. februar 2008 Takk! Er det veldig dyrt altså?
Duracella Skrevet 20. februar 2008 #7 Skrevet 20. februar 2008 Jeg har vokset selv i mange år, det er veldig billig og greit å gjøre selv. En boks koster under hundre kr, og varer til mange gangers bruk, hvertfall 6-7 ganger. Hårene blir like lenge borte, omtrent fire uker og vokser pent ut igjen uten å bli som stive skjegghår. Bruker voks både på bena og bikiniområdet, det gjør ikke vondt når man blir vant til det. jeg har middels hårvekst. spar pengene til noe mer morsomt enn salongvoksing! : )
Lilliana&Prinsessa&Lillebror Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 20. februar 2008 jeg tror jeg prøvde selv en gang, men fikk dem ikka av :s hva gjorde jeg galt tro?? Har skikkelig stive, svarte, ekle hår.... (sorry detaljer..) Du har kanskje ikke så stive, mørke hår? (haha dette må jo være det rareste jeg har spurt noen om her inne )
Regnbuens barn™ . Skrevet 20. februar 2008 #9 Skrevet 20. februar 2008 Jeg vokser legger og brazilian. Jeg tar legger på Make My day i Victoria Terrassen i Vika, (hos en venninne) Så tar jeg Brazilian på Waxing Palace i Pilestredet. Sistenevnte koster ca 400kr. tar hver 6-7uke. Det blir mindre og mindre hår mellom hver gang, har holdt på 1år nå.. og resultatet er kjempebra=)
petite fleur Skrevet 20. februar 2008 #10 Skrevet 20. februar 2008 Glemte å si at det kosta ca 300 kr...ikke all verdens, men var student og prioriterte fest og moro ;-)
Lilliana&Prinsessa&Lillebror Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #11 Skrevet 20. februar 2008 flere med erfaringer? Jeg er ikke sikker det vil funke så bra på mine mørke hår...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå