Gå til innhold

hva synes folk om navnene?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Saga - fint! Men tror kanskje jeg ville brukt et andrenavn til.. :)

Iselilja/Iselija - kjempefint og spesielt! Litt tungt å uttale kanskje? Vil vel kanskje bil "Lilja" til daglig?

Villemo - tøft!

Tula - likte ikke det så godt

Erica - nei

Dominic - litt vel utenlandsk for meg..

Nathaniel - nydelig :)

Caspian - veldig fint, mye bedre enn f.eks. Casper!

Felix - nusselig :)

Gabiel - veldig fint!

Min eldste sønn heter Caspian så dette navnet syns jeg naturligvis er kjempenydelig...

Nathaniel vurderte vi da vi skulle ha nr 2, men valgte et annet... (stod mellom disse to navnene) syns også det er et flott navn, men mange syntes det var litt vanskelig å si med en gang og derfor ble det "nedstemt" hos oss...

De andre navnene er ikke helt min smak...

Annonse

Synes i grunnen alle navnene var ganske jævlige. Hva feiler det dere? Tenk på at disse barna også skal være bekvem med navnene,- det er jo ikke nødvendig å garantere dem kommentarer pga navnet?! Må liksom ikke bikke over heller. Er stilig med spesielle navn, men her har dere gått for langt. Erica, Felix og Gabriel er nydelige (og velbrukte) navn. Resten er bare oppspinn.

Synes i grunnen alle navnene var ganske jævlige. Hva feiler det dere? Tenk på at disse barna også skal være bekvem med navnene,- det er jo ikke nødvendig å garantere dem kommentarer pga navnet?! Må liksom ikke bikke over heller. Er stilig med spesielle navn, men her har dere gått for langt. Erica, Felix og Gabriel er nydelige (og velbrukte) navn. Resten er bare oppspinn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...