Gå til innhold

der mensen egentlig skulle vært..

*vil*ha*baby*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig å ha en alternativ blødning.. lyserosa slim eller lysebrun utflod der mensen egentlig skulle kommet om man er gravid. Har hatt en ma og har prøvd igjen før jeg har fått igjen mensen. Tror jeg hadde eggløsning for 14 dager siden og nå skjer det ting der nede, men vet ikke om det er mensen. Tok en graviditetstest i dag tidlig og der var det en svak strek..som jeg egentlig ikke klarer å være sikker på om var der. Samboeren min og mener han så den, men den var så veldig veldig svak.. Har tatt test etter aborten som var negativ..

Håper noen kan si noe om lignende opplevelser ang første mens etter ma/sa:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann, tenkte jeg skulle skrive min versjon... litt av det samme og jeglurer på fælt selv...

Hadde en MA (blødningen kom 7.01) måtte gjennomgå 3 tablettkurer, og blødde i ca 2,5 uker. Etter dette startet viopp prøving igjen, rundt 01.feb og fram til 17.feb..og jegmener jeg hadde eggløsning rundt 7-10 feb..iallefall smerter i eggstokkene og mer utflod.. Veldig aktiv på sexfronten og da..hehe. Så for ca 1 uke siden, rundt den 12.feb fikk jeg mensensmerter (type som da jeg var gravid) og veldig trøtthetsfølelse..denne har jeg fremdeles, men siden jeg ikke har ømme bryster i hele tatt har jeg skyvet bort tanken om at jeg kan være gravid. Jeghadde som deg en rosa, brunutflod på lørdag, og etter dette bare masse hvit helt hvit utflod denne uken.. mye menssmerter i magen og trøtt samt kvalm. Tok en test i dag, den var negativ...

Jeg tror at enten er mensen på vei (rart å ha symptomer på den sååå lenge før den kommer?) ellers så er jeg gravid men for tidlig til å teste..

Hva tror du? Vet jo ikke når IKM skulle ha vært eller noe.

Det som bekymrer meg at jeg ikke har ømme bryster, og det var det første jeg fikk sist... Nå harjeg mensensmerter /kramper som kommer i magenavog på, ogskikkelig trøtt og uggen...

Nå er det jo 7 uker siden MA ...

Tror jegmener å ha lest at en brunlig, rosa utflod rundt eggløsning betyr at man er ekstra fruktbar..Håper da det..hehe

Jeg klarer ikke tenke på annet.. og skulle jeg da hamensen en runde før jeg ble gravid igjen, så hadde det jo vært fint om den bare kunne kommet å bli ferdig..ikke narret meg med symptomer..

Skrevet

Først en liten oppmuntring til deg: Da jeg ble gravid, hadde jeg rosa slimaktig utflod i fbm eggløsning- dagen etter var det litt brunt på papiret når jeg tørket meg. Har også hørt at det kan være et tegn på at man er ekstra fruktbar da!! Så det kan jo være...:)

For min del er nok alt håp ute denne perioden. Jeg har nok fått mensen, men jeg tok en graviditetstest i dag og, og jeg synes fortsatt at der er en svaaaak strek. Teit som jeg er så skal jeg ut å kjøpe meg en ny test å ta i morgen.. Mensen,men gir ikke opp håpet..her nekter man å innse realitetene..hehe:)

Skrevet

takk for oppmuntring... men tror nok mensen er temmelig nært forestående til meg også... har syke menskramper, særlig i eggstokkene og masse hvit uflod. Kjennes ut som den kommer hele tiden, så i morgen tidlig er nok alt håp ute.

Litt komisk, prøveperioden før jeg ble gravid (pp 1) så var jeg bombesikker på at jeg var gravid,og da jeg tisset på testen så kom mensen samtidig..hehehe.

Kommer mensen nå så tror jeg nok jeg skal kjøre på med "fruktbarhetsgivende" akupunktur, det gjorde jeg sist og smack, der satt den.. men ikke lenge nok da.. mistet i uke 10, ma.

Jeg trøster meg med at jeg er ung ( 23) , frisk og rask og at dette var bare kroppen sin måte å omstille seg fra prevensjonsstatus i 9 år..

Håper din test i morgen viser et tydelig kryss!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...