Meg med tre små prinsesser Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Er det noen av dere med ørebarn som har søkt om flere syktbarn dager, og fått dette? Eldste jenta mi er veldig plaget med ørene. Har betennelse en til to ganger i mnd. Hun har nå vert til utredning og venter på operasjon. Vi har to barn og minste jenta har også vert mye syk. Vi har allerede brukt opp halvparten av syktbarn dagene, og jeg har begynnt å bekymre meg litt for dette. Vi har heldigvis fått hjelp fra familie som har passet når de har hatt mulighet. Men de jobber de også. Så må som oftest vere hjemme med de når de er syke. I fjor måtte vi vere hjemme ganske mange dager uten lønn. Fordi vi ikke hadde flere syktbarn dager igjen. Tenkte ikke over å søke da. Men nå vurderer jeg å søke om dette. Håper noen har erfaringer, eller vet noe om dette.
b77h Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 Vil bare anbefale deg å sjekke henne for skjult matallergi, har lest at også ørebetennelse er et vanlig symtom på det. Nettopp lest om det i boken "blir du syk av maten du spiser?" (Holford/Braly)- vil på det varmeste anbefale deg den. (på side 60 står det om ørebetennelser). Kutt ut allergifremkallede matvarer som melkeprodukter, egg og hvete/gluten - eller få testet med en IgG-test.
mor33 Skrevet 8. juli 2008 #3 Skrevet 8. juli 2008 Hei enig m ho over.Min sønn hadde x-antall ørebetennelser og øyekatarr og feber og ja i d hele...Jeg krevde diverse tester allerede fra han var 6 uker gammel.D endte opp m at jeg gikk til en annen lege da han var to år,han var nemlig hyperaktiv og ,,,,, så måtte ha svar på hva dette kunne være,Det viste seg å være melkeallergi på høyeste nivå,et pluss til så hadde han fått allergi sjokk,derfor mye syk og ørebry og ja i d hele,,,, så føler du at ting ikke stemmer så krev svar;)))))lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå