Sol med 2! Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Ja, da var det slutt på jobbinga for min del også. Er 26+3 nå og rydda plassen min og hadde avsluttningssamtale med sjefen i dag. Må si at det er litt vemodig at jeg ikke skal dit igjen (for å jobbe) før i mai 2009.... Men det var på tide med sykemelding nå. Merker at jeg ikke kan holde på mer enn en times tid om gangen før jeg har behov for hvile, og da har jeg jo ikke så mye på jobben å gjøre. Dessuten er det vinterferie nå og deretter bare 3 uker til påske, så tida flyr. På torsdag skal vi på ul igjen. Denne gangen skal storebror på 5 være med og han gleder seg VELDIG. Skal bli morsomt å høre hans herlige kommentarer til det i dagene etterpå ;o)
sommerfuglene Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 Ja eg forstår godt at det er litt vemodig, men me får høre på legene... Blir nok litt deilig òg! Eg har min siste dag i morgon, for på mandag er eg fullgåtte 27 veker. Syns som deg at det blir vemodig... Siste pasientene, rydde papirene, ta farvel med alle gode kollegaer... Blir rart. Må sei at eg kvir meg litt til å ikkje jobbe, syns det har vore deilig å ha utfordringer og anna å tenke på enn dei to i magen Korleis er formen din elles då? Eg har det faktisk bedre no enn for nokre veker sidan... Slit veldig med symfysesmerter, men elles syns eg at det går bra no! Nyter denne tida, for eg forstår at det blir ganske mykje meir slitsomt etter uke 30... Ha ein finfin dag! Skal rote fram dei gamle babyklærne eg - og kose meg med dei i dag!
bøllefrøene Skrevet 20. februar 2008 #3 Skrevet 20. februar 2008 må si dere virkelig har holdt ut lenge .. sinnsykt bra!.. så bra med god form. ta det med ro nå.. men gjør ting mens dere orker da!!
Gjest Skrevet 20. februar 2008 #4 Skrevet 20. februar 2008 Enig med bøllefrøene,kjempeflott å kunne jobbe så lenge:) Men kos dere fremover,dagene går egentlig veldig fort.
Sol med 2! Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. februar 2008 Formen er bra. Var faktisk på skitur i dag. Det var så fint vær, og 5-åringen har vinterferie. Det blir nok ikke noen lange turer på ski år, men det gikk greit. Måtte gå veldig rolig for ikke å få kynnere og ikke lange ut, for det kjente jeg i bekkenet. Men det er deilig å røre seg litt. Håper jeg klarer å komme meg de 300m fra veien til hytta i påska, så da må jeg trene litt ;o) Det jeg merker veldig nå, er at jeg må spise veldig små posjoner med mat. To brødskiver er nesten for mye. Blir uvel og får maten opp i halsen, og får av og till skikkelig halsbrann (sikkert avhengig av hva jeg har spist). Vi skal jo egentlig ha litt ekstra mat med 2 små i magen og det er helt klart en utfordring. Jeg er ikke så flink til å spise ofte, blir egentlig ikke sulten heller. Jeg har noen kasser med babytøy stående jeg også. Har ikke begynt å pakke opp ennå, får ta det i neste uke når 5-åringen er i barnehagen igjen. Kos deg med dine ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå