Gå til innhold

April: Har dere begynt å tenke på 3-årsdagen?

Anbefalte innlegg

Lillegutt er blant de yngste i aprilklubben, så det er ennå en god stund til 3-årsdagen, men jeg har begynt å tenke på selskap allerede. På avdelingen hans i barnehagen er det fem barn som er født i 2005, og vi regner med å invitere dem. Det blir nok bare et helt enkelt opplegg med mat og fri lek, men jeg tror det blir kjempestas for lillegutt!

Fortsetter under...

Har tenkt en del på den ja og hadde lyst til å be andre barn hit, men tror ikke jeg orker det da ettersom jeg går høygravid rundt den tiden.

Men skal ha for nærmeste familie, så det blir kake og pakker for henne

.

Pakken til henne er allerede kjøpt inn.

Vi kommer nok til å ha to selksaper - i fjor ble jo alt avlyst pga svigermors sykeleie og dødsfall i april. Heldigvis savnet neppe LIlle noe feiring, men vi skal ta det igjen i år. Det bli ett selskap med familie også blir det ett med våre venner og deres barn. Vi dropper å be noen fra bhg. Han går jo bhg på min arbiedsplass- ikke bor vi i nærheten av noen av barna og ikke kommer han til å gå på skolen med noen av de.

Dessuten feires jo dagen i bhg også.

Snuppa er veldig klar over at hun er 3 år snart. Hun snakker om kjoler, prinsessekroner, pensko, gaver, bursdagskort, ballonger osv osv. Alt hun ser for seg på bursdagen sin. Hjeeeelp. Hun har høye krav...*ler*

Det blir nok et lag med familien også et lite kakerestelag for venninnene mine som har barn. Tror vi drøyer barnehagebursdag til neste år.

Å ja, nærmer seg jo med stormskritt. Kjøpte faktisk bursdagsgave til Herman i dag. Kom over den kule fjernstyrte BMW X5 i taxfree'en på Schipol. Vi får besteforeldre og tante, onkel og fettere fra Sandefjord på besøk i forbindelse med bursdagshelgen til Herman og holder derfor kun fest for nære venner og familie. Ingen i barnehagen har startet med bursdagsfeiring så vi venter så lenge vi kan:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...