Gå til innhold

Forhandlere av EW sky/classic og OTH i Oslo??

Anbefalte innlegg

Håper noen kan hjelpe meg her :-) Hvem er det som selger EW og OTH i Oslo??? Og hva er egentlig forskjellen på sky og classic modellen??

Tenkte jeg skulle kjøpe Teutonia mistral som hovedvogn og ha EW/OTH som trille dvs vogn nr. 2. Høres det "fornuftig" ut?? Noen som har erfaringer med disse modeller ??

Fortsetter under...

Classic er mindre, smalere og en god del lettere. veier 7 kg. Sky kan legges helt ned i ryggen mens classic bare har hvilestilling. bagen til classic er en del mindre enn bagen til sky. Om du bare skal ha en vogn som varer hele vognperioden burde man gå for sky, men skal du ha en drøm av en vogn nr to er classic super.

Jeg har selv classic-modellen. Bruker den nå til en 3-åring. skal snart bruke den fra nyfødt, men føler behov for en vogn til å ha som sovevogn til babyen når hun vokser ut av bagen. Har derfor en simo kombi i tillegg.

Barnas hus på alnabru selger EW.

Vi hadde mistral som hovedvogn også, og EW classic som reise, tur, ekstra vogn. Den er fantastisk, og mangler kun full liggestilling.

Men da jr ble så stor at han kunne uttrykke seg, foretrakk han å sove i EW vogna frmfor mistralen - og han sov like lenge og godt selv om den ikke kunne legges helt flatt.

Nå har vi Easywalkeren liggende i bilen, og har adaptere på understellet som Maxi cosi bilstolen til babyen passer på . Supert når vi henter i bhg etc. Har supplert med et bilstolregntrekk, så da er minstemann beskyttet for vær og vind når vi går opp den lange bakken til bhg.

Så de vognene du har tenkt på utfyller hverandre perfekt ! Men sportsdelen til Easywalker classic kan ikke brukes før babyen kan sitte selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...