Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Som sliter med å amme?? eller der det er klin umulig å amme?? Hilsen ei som lurer:)
Bie&babylove:-) Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 Ikke helt innsunkne, men ganske flate til å begynne med. Jeg brukte sånne skjold de 2 første ukene. Etter det tok hun puppen selv.
hedda:-) Skrevet 20. februar 2008 #3 Skrevet 20. februar 2008 Hei:-) Det er absolutt ikke klin umulig å amme, hihi, jeg oppdaget noe på en barneutstyrsbutikk som jeg skulle ønske jeg hadde sett tidligere, nemlig Niplette fra Avent, kostet ca 400 kr. Har ikke prøvd det men av hva jeg kunne lese på pakningen så skulle det fixe innsunknebrystvorterproblemet:-) Ammeskjold funket for meg, prøv de fra Medela, de er supertynne, ammet med disse i syv uker, før gutten min klarte å ta puppen på vanlig måte. LYKKE TIL:-))
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #4 Skrevet 20. februar 2008 Jeg hadde helt flate, nesten litt innsunkne brystvorter før jeg fikk barn. Jeg har ammet tre barn uten problem i til sammens 5 år nå - og brystvortene har endret fasong etter hvert, men skapte ingen problem med amming.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2008 #5 Skrevet 26. februar 2008 Jeg brukte ammeskjold i tre mnd med førstemann pga dette... (brukte det lenge for det var ikke så lett å slutte med) men det finnes visst en duppedings som jeg ikke husker hva heter som kan hjelpe å få de til å "strutte" men har aldri prøvd det.. da jeg fikk andremann hadde jeg struttebrystvorter etter å ha ammet førstemann i 17 mnd så det ble aldri noe problem ;-)
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2008 #6 Skrevet 28. februar 2008 ganske flate ja,med sønnen min brukte jeg ammeskjold hele tiden i 10 mnd.men jenta hun klarer å ta bryst uten,heldigvis en mindre ting og vakse å koke hehe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå