Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Heisann! Trenger man ikke å få ha mensen for å begynne på Pergo??
Gjest Skrevet 20. februar 2008 #2 Skrevet 20. februar 2008 i pakningsvedlegget til pergo time står det at hvis du ikke har mensen kan du begynne kuren når som helst.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2008 #3 Skrevet 2. desember 2008 Er dette hvis du ALDRI har mensen, eller hvis du har sjeldnere og uregelmessig mensen? Noen som vet? Venter nemlig på mensen nå for å få begynt på Pergo, men er over 50 dager og ingen tegn til mens enda. Jeg har hatt veldig uregelmessige sykluser de siste gangene, er det farlig om jeg bare begynne på pergo uten å ha blødning først?
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2008 #4 Skrevet 2. desember 2008 Spurte gynekologen min om dette... Svaret var at hvis du har eggfolikkler som er på tur til å bli modne, dvs minimum 2 cm i diameter, kan du ta Perotime og ha effekt av det. Dersom du ikke har egg på gang vil det være smart å ta en runde med f.eks Porvera for å få en blødning og da ta Pergotime på den... Altså er det greit med en UL først. Dersom du skulle være gravid og tar Pergotime kan det ha uheldig effekt på fosteret. Lykke til! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå