Gå til innhold

Noen som vet om det ikke er bra å drikke for mye Nyco fruktsalt??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det står bakpå flaska at anbefalt dosering er 2-3 doser pr dag, men jeg drikker MYE mer enn det pr dag, pga ekstremt mye halsbrann. Har halsbrann store deler av dagen, og natten er helt grusom. Hjelper ikke hva jeg gjør i forhold til kosthold og drikke. Får halsbrann av alt, fra brødmat til melk og all slags middagsmat. Men så lurer jeg på om det er bra å drikke så mye Nyco da. Farlig er det vel ikke, men har det noen bivirkninger overhodet? Prøvde å søke på nettet, men fant ikke noe om det...

Skrevet

Det er vel en grunn til at det står på pakka da? Har du prøvd gaviscon? det smaker jævlig, men hjelper.

Skrevet

Klarer ikke å drikke Gaviscon. Prøvde det på jobb, endte med at jeg brakk meg. Har vært plaget med kvalme hele svangerskapet, og er det enda, og Gaviscon gjorde meg bare enda mer kvalm og uvel.

Ellers er det vel ikke så mye som hjelper?

Skrevet

I pilleform da? finnes flrer typer? spør på apoteket.

Skrevet

Prøv novaluzid, får det reseptfritt på apoteket. Gjør samme nytten som gaviscon, men smaker ikke like ille..

Skrevet

Jeg tror ikke det er skadelig!!

Skrevet

Jeg har prøvd alt mot halsbrann og nyco var vell det verste for meg.

Hjalp en liten stund så ble det bare verre.

Men novaluzid i tyggeform var fantastisk! Har knasket minst en pakke i uka den siste mnden.. Mye bedre enn alle andre tyggehalsbrannf...nknasketabelletter!

Skrevet

Da får jeg stikke innom apoteket og kjøpe Novaluzid idag dag. Får håpe det hjelper slik at jeg slipper å drikke så mange glass med Nyco hver dag. Denne natten har i det minste vært bedre enn den foregående. Inatt har jeg fått sove uten å våkne av at halsen min har stått i fyr og flamme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...