Gå til innhold

GRÅ HÅR!!! HJELP!!! er det mulig??? Jeg fyller snart 28 år og finner en del grå hår i håret mitt :( Syns det er litt vel tidlig å bli gråhåret jeg da....flere som har det?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fant mine første ved konfirmasjonsalder....!

Er 34 nå, men ikke gråhåret ennå. Men det har kommet flere med årene. Har gitt opp å nappe de ut for å si det sånn.....

Å jada. Jeg fikk grå hår da jeg begynte på ungdomsskolen... veldig festlig, men ble liksom et "kjennemerke", hehe :-)!

Dette behøver ikke å være aldersbetinget. Kan du ha fått et slag mot hodet, feks? Dette kan gjøre til at pigmentene forsvinner og du får såkalte "døde flekker", altså der håret blir grått.

Da er det bare å ta fram permanentfargen, hehe :-)! Lykke til!

Annonse

Jeg aner ikke siden jeg alltid har rarblond farge og ser grå ut. Ikke utenkelig at det er noen der. Et sted. Nærmer man seg 30 så nærmer man seg 30:)

jeg har finni et par her og der.. kan nok telle de på en hånd fortsatt, men er bare 23 år gammel da :o/

Mamma fikk også det rundt 23 år gammel..men hun er 43 nå, og synes ikke hun er spesielt grå nå! Bekymrer meg ikke..hva har vi hårfarging til?? :o)

Er du mørkhåret? Da synes det så mye bedre. Her har blondiner en fordel: Et grått hår synes ikke så godt mellom alle de blonde...

Jeg tror ikke det er uvanlig å få noen grå hår så tidlig. Men i dag så farger de fleste håret sitt, så du ser det ikke så ofte.

Et grått hårstrå betyr ikke at du begynner å bli gammelmodig og kjedelig!

He he :P Det var godt å høre at det ikke kun er meg som er så "ung" og allerde har begynt å finne noen lyse hårstrå i mitt mørkebrune hår da :) Jeg begynte å bli bekymret for at det kun var eg som fikk så tidlig grått hår :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...