Gå til innhold

Hva gjør mest vondt, tattoo i nakken, eller på ankelen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bestemt meg, skal ha meg en tattoo! :) Bestemte meg 100% i kveld da jeg så Line på Unge Mødre bygge på sin i nakken.

Jeg skal ha Teodor sitt navn, men er usikker på plassering. Nakke eller ankel....? Hva er vondest? Jeg er livredd!!! Har tenkt så lenge på dette, og sitter nå og sjekker litt på nett. Har funnet i allefall 2 stk her jeg bor som gjør tattoo`s, og begge får mye skryt.....

Tips og råd?

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg har en i nakken, og den gjorde ikke vondt. Har hørt at ankelen er vond, men jeg vet ikke. Har aldri opplevd at det er vondt å tattovere seg.

Skrevet

Jeg ville sagt at ankelen er vondest.. Der er det mere beinete...

Men ville råde deg til og ta den der du har mest lyst uavhengig av hvor det skulle gjøre mest vondt.. =)

Skrevet

Vil tippe ankel gjør mest vondt. Men det er ikke sååå vondt :)

Har en liten på håndleddet, baksia, og det er veldig tynn hud der, men det går fint.

Jeg synes nakke er finest!

Skrevet

trodde det ville gjøre mest vondt i nakken jeg da men...også jeg som hadde tenkt å tatovere meg på ankelen...

har en på skulderbladet, og det var veldig vont, for det var rett på beinet...

men skal ikke være stort da, så det skal jeg nok klare...

Annonse

Skrevet

Jeg har en på siden på nakken, det gjorde syykt vondt. Han som tatoverte meg sa det var masse nerver i nakken og at det var et av de vondeste stedene...

Men som du ser er det flere forskjellige svar her, tror det har litt med smerteterskel til hver enkelt å gjøre og...

Skrevet

har to i nakken og det gjorde ikke vondt. Har vært med på mye som var mer vondt, for å si det sånn. Men jeg har hørt at ankelen er vondt.

For meg var ikke grad av vondt viktig når jeg valgte sted til tatoveringene mine, det var viktigere for meg at de ikke skulle vise når jeg giftet meg...:) , og at jeg kunne skjule dem hvis/når jeg ville.

Det er mangt slag, ja!

Skrevet

Jeg har forresten en tatovering i nakken.. Har også en i korsryggen.. Jeg synes den i korsryggen var 100 ganger mere vondt en den i nakken.. Den i nakken kjente jeg nesten ikke at de holdt på engang.. =)

Skrevet

Jeg har i nakken, ca rett på den øverste ryggvirvlen. Ikke spesielt vondt, men det kommer jo ann på personen da.

Skrevet

har flere tatoveringer, men skal si den på ankelen var værst ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...