Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Har litt vansker med å bestemme oss, vil gjerne ha deres mening å! Vet ikke om det blir gutt eller jente enda. Edvin Imre Lukas Oda Eivi Natalie Maria
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 Jeg ville valgt Imre eller Lukas og Natalie eller Maria.
prebs Skrevet 20. februar 2008 #4 Skrevet 20. februar 2008 Jeg liker Maria og Oda godt. Jeg liker Natalie ok.
turtlebug, med bebi i magen:) Skrevet 20. februar 2008 #5 Skrevet 20. februar 2008 Edvin - litt tøft, men kan ikke si jeg synes det er kjempefint. Imre - uvant...men fint Lukas - veldig, veldig vanlig... men forpvrig et fint navn Oda - nusselig og fint Eivi - spesielt og morsomt..og veldig fint! Natalie - nydelig navn! Maria - helt greit...litt kjedelig.
godiva med 3 gull Skrevet 20. februar 2008 #6 Skrevet 20. februar 2008 Oda, Natalie og Lukas synes jeg er pene.
ma-85 Skrevet 21. februar 2008 #7 Skrevet 21. februar 2008 Av disse navna ville jeg valgt Edvin og Oda eller Edvin og Maria. Men synes egentlig bare Maria og Oda er de eneste OK navna her...
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #8 Skrevet 22. februar 2008 Fine navn alle sammen. Selv om jeg liker Lukas kjempegodt, så vil jeg faktisk stemme for Edvin! :-) Og av jentenavnene stemmer jeg for Maria. Heter det selv, og synes faktisk det er kjempefint navn! He he, litt selvgod må d jo være lov til å være? ;-) Eller likte jeg Eivi godt. Har aldri hørt det navnet før, men syns det var fint.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #9 Skrevet 22. februar 2008 liker Imre og maria best av de. Liker ikke natalie.
Himmel og hav Skrevet 22. februar 2008 #10 Skrevet 22. februar 2008 Imre og Eivi synes jeg er kjempefine!
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #11 Skrevet 22. februar 2008 Jeg stemmer for Edvin, Lukas og Oda Maria er veeeldig vanlig, litt kjedelig. Imre tja vet ikke jeg, kanskje finere når jeg venner meg til det. Eivi har jeg aldri hørt. liker det ikke så veldig godt. Natalie er fint:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå