Gå til innhold

Lure løsninger til oppbevaring av bleier og litt klær på lite bad?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ha sammenleggbart stellebord, så får ikke inn noe der.

Jeg har tenkt på ei eller anna veske som kan henges på veggen, helst med flere rom, ikke for stor. Vi skal bare ha bleier og litt bodyer og nattøy. Resten skal være i en kommode inne hos storesøster.

Er det det noen som har noen lure forslag til meg?

Jeg tror jeg har sett noe på nettet før, men finner det ikke nå :-(

Skrevet

Du har ikke plass til hylle på veggen?

Skrevet

Eller sånne "pølser" fra IKEA som man henger fra taket? Sånn i netting med mange rom i

Skrevet

De har en tøyhylle på jysk, rund i formen og henges opp bare med en krok i taket, kan f.eks fint henge i et hjørne. "hyllene" har tøykanter slik at ting ikke faller ut heller. Tror jeg ga 79 kr for en med 6 hyller i. Vi har en i stua til leker. Tar liten plass og du slipper masse skruer osv. som du må ha med en hylle!

Du får de med 3 hyller også og i mange forskjellige farger.

Skrevet

Vi vil helst unngå å henge for mye opp på veggen (har vurdert veggstellebord, men mannen er redd for at vi ikke får hengt det opp ordentlig + borrer i noe som ikke skal bores i)

Ikea-pølsene var ikke så dumt, men tar kanskje litt mye plass.

(takk for svar :-) )

Skrevet

Vi har veldig lite bad, såvidt vi har gulvplass, og vi har skrudd opp ei ikeahylle ganske høyt opp på veggen så ikke far slår hodet. Den henger over stellebordet/vaskemaskina (vi har stellebord oppå vaskemaskina). Der har vi bleier, ei kurv med kluter, håndklær og litt klær. :)

Skrevet

Vet ikke hvor du finner på nettet, men jeg har iallefall sett på kid, en slags bleiehylle i tøy som du kan henge på veggen, går sikkert fint å ha litt klær i den og.

Skrevet

Jeg hadde en sånn tøyhylle hengende jeg. Sånn som du kan ha i klesskap til sko osv. Veldig greit=)

Skrevet

Takk for svar, alle sammen!

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...