Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hepp, hvordan går det?? Hadde dere masse mensmurringer etter aih/aid??? Fikk plutselig masse murringer idag... Er 6 dager siden el-sprøyta ble satt. Ømme pupper kom på søndag :) Hehe... Men nå tar jeg ingenting for gitt at er symptomer. For dette er jo ikke unormalt egentlig... denne kroppen er aldri til å stole på :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Turbotrollet.

Jeg fikk ømme pupper fra dag 7 etter aih. Murringer og litt små stikking i ryggen i samme periode. Varte helt til mens. Ingen spotting denne måneden. Dette var faktisk første gangn på 2 år jeg gikk igjennom en hel måned uten noen form for andre symptomer... trodde det kunne være et tegn, men den gang ei=)

Håper virkelig dette betyr at egget fester seg for deg!!!

Jeg har pratet med IVF avdelingen i dag. Skal begynne på nesespray i uke 15, egg uttak og innsetting i uke 19... Kjempe spent, men håper kanskje vi får det til på den naturlige måten frem til da;)

LYKKE TIL

Klem

Skrevet

Heia Turbotrollet!!

Jeg hadde så mange symptomer.

AID nr 1

Ømme pupper som ble harde og store. litt spotting som gjorde at jeg drømte om festesmerter. Fikk bølger av kvalme skylt over meg etter dag 9-10. Masse murringer. Vond rygg. Stikk rett over skambener (så fint kalt)

Sterk blødning og kjempe blodkake var starten på TR, 12 dpo.

AID nr 2

Sterke murringer og stikk. TR kom på slaget 12 dpo. Har fortsatt ømme pupper og stikkinger i underlivet. Samt masse spotting og slim.

Skrevet

Det er vel bare å stikke på butikken og hamstre litt libresse med en gang regner jeg med... så har jeg et lager til TR dukker opp neste helg... *pessimisten*

Skrevet

Har du regelmessig TR så du vet når du kan vente besøk?

Er dette ditt første AIH?

Har sendt meld til ho på SG jeg nå =)

Skrevet

AIH nr 2. Og har ikke helt regelmessig mens vanligvis, men de gangene jeg har gått på medisiner kommer den på dagen. Sist AIH ble den på 26 dager. Og da kommer den ganske presis 14 dager etter el.

Skrevet

og det er 29 du venter den eller?

Så spennende assa!!!

Ser ut til at det ikke blir prøving på meg denne gangen... har ikke penger til å betale ut medisinene... Dumme biler som trenger deler hele tiden!!!

Skrevet

Neeeei!!!! Dumme bilen!!!! Men du kan ikke få låne de pengene av noen inntil videre da? Snille foreldre eller noe? De støtter helt sikkert den gode saken!

Skrevet

Dumme bilen ja!!!

Får sikkert fikset det på en måte... håper jeg... saken er at jeg må velge mellom å ikke si det til noen eller å spørre om et lite lån...

Blitt mer og mer reservert etter hvert forsøk.. vil ikke at noen skal vite.. lei av alle spørsmålene.. takler de dårlig for tiden...

Skrevet

Spør om å låne pengene til bilen da vel :) Hehe... trenger jo ikke vite at det er dette dere skal bruke pengene på

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...