Matildesnusk + lille ups Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Skal dere ha en ekstra madrass i vogna, i tillegg til den som er der fra før? Selgeren på butikken anbefalte meg det, i tilfelle ungen skulle tisse veldig på seg. Jeg er førstegangs, så aner virkelig ikke hva som er vanlig. Det eneste jeg vet er at jeg ikke ønsker å bruke plast-tisselaken, for det blir visst veldig klamt og ekkelt. Hva gjør dere?
Matildesnusk + lille ups Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #2 Skrevet 19. februar 2008 Dytter litt jeg
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #3 Skrevet 19. februar 2008 hmm..første gang jeg hører noen anbefaler det. man har jo som regel en bleie på barnet,så jeg vil nok ikke tro at det er nødvendig nei. og man legger jo ikke et barn som har tissevåt bleie på seg. og skulle det nå være at madrassen blir våt,så er det bare og ta av trekket og vaske det. madrassen vi hadde i bagen var vannavstøtende. og det var ei simovogn.. så min mening: -nei,bare bortkastet penger og kjøpe en ekstra madrass...
Phantom´ Skrevet 19. februar 2008 #4 Skrevet 19. februar 2008 Ikke behov for ekstra madrass. Madrassen er som regel enkel å vaske om det skulle skje uhell. Men mange har lammeskinn oppå madrassen. Hadde heller gått for det om du føler at du vil ha noe oppå
Tammi Skrevet 20. februar 2008 #5 Skrevet 20. februar 2008 Det er vel ikke nødvendig, tenker jeg. Vi brukte standard vognmadrass med tisselaken og vanlig laken over. I tillegg brukte vi skinnfell hvis det var kaldt, ellers et ekstra teppe over madrassen. Blir fort gulp og andre flekker, om ikke ungen tisser igjennom bleie, klær osv. Det skal vel mye til at det skjer. Da er det godt å bare kunne ta teppet ut å vaske det. Det ble ikke klamt med tisselaken, og ungen min lå med dette under vanlig laken midtsommers. Vi går for dette neste gang også, iallefall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå