SOMMERSMILET Skrevet 19. februar 2008 #26 Skrevet 19. februar 2008 Våre katter heter Zorrino og Rocky.;-)
bryllupsnatta m/nr.2 fødeklar Skrevet 20. februar 2008 #27 Skrevet 20. februar 2008 Den hvite og sølvgrå pusegutten jeg har nå heter Sølve:-) Ellers har familien min "alltid" hatt katt, og innimellom har det dukket opp endel fantasifulle navn: Suzy, Misty, Sandy, Marius, Purre og Tristan.
Liaes Skrevet 20. februar 2008 #30 Skrevet 20. februar 2008 Våre jentepuser heter Missy og Gullet Gullet rett og slett fordi vi fikk ett kull på 7 kattunger og måtte ha enkle navn for å skille de fra hverandre til de ble bortplassert, og når vi valgte å beholde gullet ble hun bare hetende det;) De andre har hett: Gråpus,pætra, theodor,flekken,mini og babyen...
EMC77 og JTK08 + NY? Skrevet 20. februar 2008 #31 Skrevet 20. februar 2008 Jeg har en hokatt som heter Putte (hun "putta" masse med potene da hun var liten) og en hannkatt som heter Orwell (han er orange). Har ei vennine som ikke kunne skjønne hvorfor jeg ikke hadde kalt dem Munti og Pippin! Hun syntes de var knall like på de to hobbitene:)
C&L snart m BaBy igjen Skrevet 20. februar 2008 #32 Skrevet 20. februar 2008 G"izmo" Pablo Escobar Fez og "Mitzie" Malone heter mine katter. "Sim" sala bim er morsomt kattenavn.
babyandme Skrevet 20. februar 2008 #33 Skrevet 20. februar 2008 Kanskje Kitty? (om ikke det er et damenavn da hehe)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå