Gå til innhold

Romantisk restaurant i Oslo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og mannen har endelig skaffet barnevakt og nå vil jeg så gjerne at kvelden skal bli litt spesiell. Noen som vet om en fin og romantisk restaurant i Oslo. Vi er ikke kresne i matveien og pris har ingen betydning denne kvelden. Takknemlig for mange svar.

Fortsetter under...

Skrevet

Markveien mat og vinhus. Må oppleves..... Ellers er staadtholderen også noe for seg selv:)

Ok! Nå renner det på med gode ideer :)

Jensens bøfhus på aker brygge

Onkel Donald

Agra

Koma på grunerløkka (om den er der enda)

Bagatelle

Brasserie Hansken

Cafe Engebergt

Og sikkert mange mange flere :)

Kos dere :)

Skrevet

Hmm kan ikke si meg helt enig i at Onkel Donald er videre romantisk jeg da..:) Men Brasserie a touch of France er hyggelig.

Skrevet

Forresten har jeg hørt flere som har skrytt fryktelig av at Klosteret i Fredensborgveien skal være superromantisk, men har ikke vært der selv..

Skrevet

onkel Donald er IKKE mye romatisk. Det er jo et utested, og på kvelden kommer det masse folk som kun er ute for å drikke..

Det ultimate stedet er Klosteret!! Ingen vinduer, eller elektriske lys. Kun opplyst av stearinlys, og utrolig god mat. Sjekk www.klosteret.no

Helt utrolig sted!!

Skrevet

Vi har Mares som "vår" restaurant i Oslo. Dyrt, men sinnsykt deilig. Bare masse masse masse god sjømat:)

Ellers så er Ylajali helt fantastisk. Og Havsmak.

vi spiser bare på disse stedene ca 1-2 ganger i året, spesielle anledninger;)

Annonse

Skrevet

Klostret er kjempe romantisk og nydelig mat:) Perfekt for denne årstiden er det ju også:)!

Skrevet

Hvis pris har ingen betydning, så er Statholdergaarden heeeeelt fantastisk!!

(men veldig dyrt...)

Mares på Frogner, som også er nevnt over, er superdeilig hvis dere liker fisk. (de har også egen foie gras meny... )

Baltazar i kirkeristen er også romantisk synes jeg!

Har vært på Klosteret noen ganger og det er fint der, masse levende lys, men selv synes jeg de over er mer romantiskle siden de er mye mindre.

Skrevet

Smia på Vålerenga er kjempekoselig. Litt dyrt men maten er kjempegod og stemningen fantastisk..

Liker dere indisk vil jeg anbefale Tandori Hut på Sagene... høres ikke romantisk ut, men det er det. Lite søtt sted.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...