oda1 Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 hei, jeg er igang med mitt 4. forøk, 5. innsetting. alt går egentlig greit, men har hatt en lang pause siden sist gang, og nå ble jeg litt usikker.... starter imorgen med sprøytene, og da skal man ha hatt blødning INNEN sprøytestart, står det. Jeg har altså fått blødning, men er ikke ferdig enda.... Kan jo ringe imorgen å høre, men kjekt å få tatt sprøyta før jeg går på jobb som jeg pleier:) Må jeg være ferdig med blødningen før sprøytene, eller holder det med at jeg blødningen startet før sprøytestart?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 Var nettopp på infomøte før oppstart og sånn jeg skjønte det da kunne man begynne i blødningen, men man kunne ikke begynne med sprøytene FØR blødningen.
Kanutten80 gutt 08 og gutt 10 Skrevet 19. februar 2008 #3 Skrevet 19. februar 2008 Jeg fikk mensen på mandag og begynte med sprøyter på onsdag. Jeg hadde da mensen når jeg begynte på sprøytene. Så du kan ta sprøta di i morgen.
oda1 Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. februar 2008 takk for svar:) ja da setter jeg igang imorgen som jeg hadde tenkt:) lykke til til dere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå