Gjest Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 Emil er et utrolig nydelig navn som jeg liker godt. Men EmiL Leander ble veldig tungt å uttalle da første navn slutter på samme bokstav som andre navn starter på. Blir fort Emil Eander om du skjønner. Dessuten synes jeg Leander er et litt klissete navn som plutselig er veldig i vinden, derfor litt oppbrukt, mener jeg. Hva med: Emil Mathias Emil Johannes Emil Johan Emil Olai Emil Christoffer Emil Tobias Emil Alexander
*enda et nusk i vente!:)* Skrevet 19. februar 2008 #3 Skrevet 19. februar 2008 KJEMPE FINT! synes disse navne passet veldig godt sammen, og det var ikke noe vanskelig å uttale eller missforstå (eller hva hun over sa...)
Gjest Skrevet 19. februar 2008 #4 Skrevet 19. februar 2008 Emil er nydelig, men jeg liker ikke Leander. Emil Leander blir også litt vanskelig siden begge navn starter/ender på samme bokstav og navnet fort kan gli over i det andre = EmiL-Eander.. Ville gått for Emil alene.
Vannmann35 Skrevet 19. februar 2008 #5 Skrevet 19. februar 2008 Det blir fort Emileander... Men helt ok navn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå