svane Skrevet 27. februar 2008 #51 Skrevet 27. februar 2008 Hei igjen! Hvor lenge har dere fått beskjed om å bruke crinone/progesteron? Jeg fikk beskjed om 15 dager. Men, er nå bekymret over at det kanskje har skjedd en forglemmelse/missforståelse,- da jeg leser at mange bruker det langt ut i svangerskapet... Hvorfor er det så stor forskjell på dette?
kirsten Skrevet 28. februar 2008 #52 Skrevet 28. februar 2008 yes, jeg fikk også positiv svar i dag! Endelig gravid igjen.....håper det holder i 8mnd til,...det er litt morsomt at termindatoen blir på min datters 5 års dag 5.nov :-) Ser at 5 av 7 fra uke 7 er blitt gravide. Jeg fikk fortsette med crinone til jeg skal til UL i Porsgrunn 25.mars (da jeg har mista 3x tidligere). Flere?
Trulte80 - Venter nr. 2 Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #53 Skrevet 28. februar 2008 Takk for gratulasjoner. Det er helt uvirkelig! Måtte bare inn å lese. Jeg er jo på reise, men alltid internett i nærheten:o) Har ikke ringt sykehuset enda. For ta en test til på mandag for sikkerhtesskyld og ringe inn da. For en uke! Så mange positive tester ) Dette var vår første forsøk, ett avbrutt tidligere. Så jeg er kjempehappy!! Mon Chi Chi: Trist at du ikke får følge med oss, men håper du kommer snart etter ;o) Gratulerer til dere og, Kirsten og Musikkelskeren (så i en annen tråd)!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå