74skytte Skrevet 25. februar 2008 #26 Skrevet 25. februar 2008 hk1980 Så kjedelig! :-( Vil bare sende deg en trøsteklem. Jeg er stygt redd for at jeg kommer etter deg i morgen.
Trulte80 - Venter nr. 2 Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #27 Skrevet 26. februar 2008 74skytte: Jeg krysser fingre og tær for et positivt svar for deg idag ) Svane: Lykke til med testen idag du og, krysser fingre og tær for deg og:o)
74skytte Skrevet 26. februar 2008 #28 Skrevet 26. februar 2008 Jeg vil ikke rope ut ordentlig ennå, for jeg har ikke fått svaret fra sykehuset ennå, men min cb i dag tidlig viste et kryss. :-) Jeg er veldig forsiktig med å juble, for jeg har blitt "lurt" før. Kommer tilbake seinere i kveld med resultater. Men jeg er helt tom for Progestan. Har de det på vanlig apotek, eller på jeg på sykehuset? Noen som vet?
Trulte80 - Venter nr. 2 Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #29 Skrevet 26. februar 2008 Ååååå så spennende ) Du som var så negativ i går!! Ojoj! Jeg fikk 60 stk progestan. 4 stk om dagen holder til 15 dager. Og jeg begynte på torsdag for snart 2 uker siden.Så det skal holde tom torsdag kveld, men jeg ser jeg har tatt 2 for mye en dag, for jeg har bare til torsdag formiddag.... Jeg satser på at jeg ikke trenger mer. Jeg antar at ingen apotek har det, siden det er et produkt som ikke føres i Norge, må nok få det fra sykehusapoteket.
svane Skrevet 26. februar 2008 #30 Skrevet 26. februar 2008 Hei dere, takk for omtanken. 74skytte: dette hørtes utrolig lovende ut, herregud så spennende. Trulte80: vi får svar ganske likt i dag vi da vil jeg tro. Har akkurat vært å tatt blodprøve nå, er så spent at jeg snart blir gal (fleipet med at vi like gjerne kunne reist rett til Gaustad;o)......) Jeg har enda ikke tatt noen hjemmetest, men har veldig lyst... Hvordan er formen deres, merker dere noe som helst på kroppen (noe annet enn psykisk)? Jeg krysser alt som kan krysses for oss, måtte det være våres tur nå!!
svane Skrevet 26. februar 2008 #31 Skrevet 26. februar 2008 Jeg mente 74 skytte...at vi får svar i ettermiddag begge to...
svane Skrevet 26. februar 2008 #32 Skrevet 26. februar 2008 JIPPI!!!! JEG ER GRAVID!!! Dette er helt uvirkelig, har ikke gått opp for meg enda:o) Blodprøven var kjempefin og CB- testen lyser GRAVID i mot meg!!!!
RLDO Skrevet 26. februar 2008 #33 Skrevet 26. februar 2008 Gratulerer til dere som er gravide:o)))))) Lykke til.
Trulte80 - Venter nr. 2 Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #34 Skrevet 26. februar 2008 GRATULERER!!!! Jeg håper jeg kommer etter imorgen... Tror jeg må teste hjemme da, før jeg reiser, men det kan jo hende det er for tidlig... Ser iallfall ikke noe til tanta ) Håpe, håpe!
svane Skrevet 26. februar 2008 #35 Skrevet 26. februar 2008 TUSEN TAKK!! Jeg hadde bestemt meg for å vente med hjemmetest, men var på nippet før jeg ringte i stad. Har tatt den nå da, bare for å virkelig se en positiv test (aldri opplevd det før))))))))))) Lykke til i morgen!!!!
-blueberry- Skrevet 26. februar 2008 #36 Skrevet 26. februar 2008 Gratulerer så mye svane og 74 skytte!! Blir så glad når jeg leser at dere har positive tester, heldiggriser! Lykke til videre! jeg er på rugedag 11 og kjenner jeg begynner å bli nervøs. Har lyst å ta en test i morgen rugedag 12, er det for tidlig? Hvordan er formen deres? kjenner dere noe?
74skytte Skrevet 26. februar 2008 #37 Skrevet 26. februar 2008 Jeg fikk positiv blodprøve også! Jeg er vel gravid, selv om jeg har vanskelig for å tro det. Også er jeg redd det skal gå galt. Har hatt en sa før. Det gikk på 1. forsøk, andre innsetting. Har ingen symptomer i det hele tatt, så jeg var egentlig ganske pessimist denne gangen. GRATULERER SVANE! Vi får holde følge de neste 9 mnd. :-) Lykke til alle dere andre. Håper dere kommer etter.
Mon chichi Skrevet 26. februar 2008 #38 Skrevet 26. februar 2008 Ja, gratulerer masse til svane og 74skytte!!! Det er jo fantastisk! Jeg har vært på reise og ikke hatt tilgang på nett, så derfor har jeg ikke fått fulgt med her inne den siste uka. Jeg har testdag i morgen og har klart å holde meg, er så redd for å bli skuffa. Hadde vondt i hodet i går, så trodde mensen var på vei, men den har ikke dukket opp, så jeg håper litt mye nå.Var hos tannlegen i dag og siden jeg kjenner han godt,så fikk jeg meg ikke til å si noe når han tok bilder. Kan dette vre veldig farlig i tilfelle jeg er gravid? Sikkert lurt å vente blueberry = ) Lykke til ihvertfall!
Trulte80 - Venter nr. 2 Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #39 Skrevet 26. februar 2008 Gratulerer til deg også 74skytte!!! Skjønner du er redd for å miste igjen, men det skjer ikke denne gangen ) Lykke til videre. Håper jeg får følge deg og Svane videre over i 1.trimester.
svane Skrevet 27. februar 2008 #40 Skrevet 27. februar 2008 Takk for alle gratulasjonene og lykke-ønskningene!! Trulte80 og Mon chichi: Ønsker dere masse lykke til i dag; håper også dere får en opptur! 74skytte: GRATULERER SÅ MYE! Vi får glede oss over den positive testen, og satse på at vi blir mamma i løpet av november;o))) Men, det blir noen bekymringsfulle mnd. dette her også (blir god på det i løpet av en slik nervepirrende prosess). Blueberry: Jeg testet på dag 12 jeg, og resultatet var klart og tydelig! Masse lykke til til deg også!
Trulte80 - Venter nr. 2 Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #41 Skrevet 27. februar 2008 JUUUUHUUUUUU!!! ) Jeg testet hjemme imorges, og den var postiv!! Den ble det med en gang ) Så da kan jeg slå følge med dere, 74skytte og svane. Noen nervepirrende uker fremover nå, igjen ) Blueberry, jeg satt inn dagen etter deg og testet positivt idag. Noen er jo litt tregere enn andre til å produsere HCG,. Mon Chichi; Lykke til idag du også )
-blueberry- Skrevet 27. februar 2008 #42 Skrevet 27. februar 2008 God morgen! Ja, nå har jeg testa klarte ikke å vente lenger og testen var positiv!!!! kan ikke tro det er så glad. på andre icsi forsøk. hadde skikkelig hjertebank da jeg ventet på resultatet. Håper det blir enda flere positive tester her snart lykke til allle sammen.
-blueberry- Skrevet 27. februar 2008 #43 Skrevet 27. februar 2008 Gratulerer så mye Trulte80, dette er jo bare helt fantastisk så mange positive tester!! God tur på reisen din i dag!
svane Skrevet 27. februar 2008 #44 Skrevet 27. februar 2008 GRATULERER SÅ MYE TIL DERE BEGGE!!!!!! Det er helt utrolig at så mange har testet positivt denne uka.;o)) Dette er FANTASTISK!!!
Mon chichi Skrevet 27. februar 2008 #45 Skrevet 27. februar 2008 Gratulerer masse alle sammen, for en babyboom!! Jeg kan dessverre ikke bidra til den positive statistikken, for jeg testet negativt i dag. Har ikke fått mensen enda, men de hørtes ikke positive ut på sykehuset da jeg ringte dit. Utrolig lei meg, men prøver å se fremover til samtale og siste forsøk om ikke allt for lenge håper jeg.Livet må gå videre.
svane Skrevet 27. februar 2008 #46 Skrevet 27. februar 2008 Det var vondt å høre, hadde håpet at du var den neste med positiv beskjed jeg nå... ! Skjønner at du er utrolig lei deg. Man håper og håper, også går følelsene fra håp til dyp skuffelse i løpet av noen sekunder. Ikke rart man får en reaksjon. Jeg håper du har noen hos deg så du/dere får snakket om det! Sender deg en god trøsteklem!
-blueberry- Skrevet 27. februar 2008 #47 Skrevet 27. februar 2008 Huff, det var trist å høre mon chichi Sender deg en trøsteklem og håper du er igang snart igen og at det lykkes for deg neste gang.
Mon chichi Skrevet 27. februar 2008 #48 Skrevet 27. februar 2008 Tusen takk for trøsteklemmer! Det varmer skikkelig! Har bare mannen min å snakke med og han måtte forte seg på jobb i dag morges, så da var det greit å gå inn hit i stedet. Har holdt det veldig hemmlig denne gangen, orker ikke for mye medfølelese og spørrende blikk. Skal snakke med legen neste uke, så setter de vel opp en ny tid til siste forsøk. Lykke til alle sammen i uke 7 og takk for meg = )
74skytte Skrevet 27. februar 2008 #49 Skrevet 27. februar 2008 Gratulerer så mye til blueberry og Trulte80! Så flott at det har klaffet for så mange. Fantastisk! Mon chichi så trist. Uff, det finnes ikke noe ord som trøster, men jeg sender deg ihvertfall en trøsteklem. Neste gang, da sitter den!
hk1980 Skrevet 27. februar 2008 #50 Skrevet 27. februar 2008 Gratulerer så mye til alle dere som har testet positivt. Helt fantastisk at så mange klarte det denne gangen. Håper jeg kommer etter en gang Hvor mange forsøk har dere hatt? Svane: Jeg aner virkelig ikke hvorfor det ikke sitter. Men denne gangen hadde vi ikke topp kvalitet, så da var jeg ekstra pessimist. Og hver eneste gang har jeg fått mensen etter ti dager, så det var derfor jeg var sikker på at det skulle gå til h.... på mandag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå