Trulte80 - Venter nr. 2 Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Hei. Laget en ny tråd jeg. Det er vel en del som prøver å holde seg unna her, for å redusere symptomjakten, og å prøve å tenke minst mulig på dette. Jeg er på rugedag 3 (innsett lørdag), så det er litt for tidlig for meg å merke noe. . Det går litt seint......
svane Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 Hei du! Dette var rart,- skulle akkurat til å lage samme innlegg;) Jeg er ruger fra uke 7. Satte inn ett egg på torsdag, og er vel da på rugedag 5. Jeg er så spent, og synes tiden går kjempe sakte. Har menssmerter og vondt i puppene, men dette er nok mest sannsynlig bivirkninger av Crinone (så tidlig i rugingen). Jeg begynte å jobbe igjen i går, og synes det er godt å få tankene over på noe helt annet. Er dette deres første forsøk?
74skytte Skrevet 19. februar 2008 #3 Skrevet 19. februar 2008 Jeg er også spent på andre rugere. Jeg har hatt litt smerter i magen i dag, også har jeg vært litt oppblåst. Men jeg merker ingenting i puppene. Er det et dårlig tegn? Jeg satte inn onsdag 13. Nå går jeg på Progestan, og sist gang gikk jeg på Crinone. Da hadde jeg ømme pupper. (Fryseforsøk denne gangen)
Trulte80 - Venter nr. 2 Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. februar 2008 Dette er vårt første forsøk (det aller første ble avbrutt). De sa til meg at det var normalt å være oppblåst i en ukes tid, og det er jeg. Jeg har også ømme pupper (spes. brystvortene), bruker Progestan. Men det er vel som alt annet av medisiner, at man reagerer litt forskjellig. Kjenner fint lite der nede...
-blueberry- Skrevet 20. februar 2008 #5 Skrevet 20. februar 2008 Hei! Da var jeg og på nett igjen. Fikk satt inn ett egg fredag 15. ( fikk tre på frys) dette er mitt andre forsøk, så jeg er veldig spent. Jeg er vel på rugedag 5 i dag. Jeg er, har vært skikkelig oppblåst i magen, myyyye luft er litt mindre oppblåst idag. Nesten hele dagen i går hadde jeg skikkelige sting eller stikking i nedre del av magen. Går på progestan så det kan være en bivirkning av det. ellers så har jeg ømme pupper, men det har jeg hver mnd dagene før jeg får mensen. Et sp.mål om progestan, kommer det ut rester hos dere? kjennes ut som det av og til kommer noe sivende ut, hvis dere skjønner hva jeg mener. Tar progestan tre ganger om dagen og ligger vannrett på rygg i ca tre kvarter, gjør jeg noe feil? Ellers så håper jeg virkelig at vi alle får oppleve å få et lite nurk ca i november koselig at vi kan følge hverandre på denne tråden
Trulte80 - Venter nr. 2 Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 20. februar 2008 Ja, det kommer ut litt, men det virker det som det gjør hos alle. Kanskje ikke så rart, for hvordan skal alt det klare å bli absorbert inni der. Litt mindre ømme pupper idag. Ikke noe stikkinger hos meg foreløpig, tror jeg. Det er jo litt urolig der nede hele tiden, men føler at det er fordi magen er (fremdeles litt) oppblåst... Jeg fikk 2x2 på frys, så om ikke dette går så har vi jo 2 ekstra forsøk:o)
74skytte Skrevet 20. februar 2008 #7 Skrevet 20. februar 2008 Ang Progestan, så kommer det rester ut. Og det er temmelig fuktig hele tiden. Bytter truseinnlegg et par ganger om dagen. Det fikk jeg også beskjed om, at det kan bli økt utflod. Jeg kjenner fortsatt ikke noe i puppene eller noe annet, og det bekymrer meg. Er det et dårlig tegn? En uke i dag siden innsetting av frysegg.
svane Skrevet 20. februar 2008 #8 Skrevet 20. februar 2008 Jeg bruker Crinone og det kommer mye rester ut med den også. Fikk også beskjed om at dette var helt normalt. 74 skytte: tror ikke du skal bekymre deg for at du ikke kjenner noe i brystene - det er jo så individuellt både i fht. med. bivirkninger og symptomer på evt. graviditet. Er det noen av dere som vet om det er normalt med menstruasjonslignende murringer i mage/underliv under rugeperioden?
Novemberknerten Skrevet 21. februar 2008 #9 Skrevet 21. februar 2008 Jeg hadde innsett av to embryo lørdag, og er vel da på rugedag 5. Har ømme pupper og murringer i magen. Har også menslignende murringer i magen. Håper jo så inderlig at mensen ikke kommer.
svane Skrevet 22. februar 2008 #10 Skrevet 22. februar 2008 Jeg går å bekymrer meg for at jeg skal få mensen jeg også, men mange her inne mener visst at mensen kommer først etter avsluttet hormonbehandling (iallefall veldig vanlig)! Vi får satse på at det er et positivt tegn, til evt. det motsatte er bevist!
74skytte Skrevet 22. februar 2008 #11 Skrevet 22. februar 2008 Er det noen som har noen graviditetsymptomer her? Jeg har ingen. Får noen stikkinger i magen innimellom, men ikke noe annet. Er på rugedag 9 i dag. Skal ta blodprøve på mandag, men får nok ikke svar før på tirsdag ettermiddag siden jeg skal ta prøven på hjemstedet mitt.
svane Skrevet 22. februar 2008 #12 Skrevet 22. februar 2008 Jeg vet nesten ikke hva som er graviditetssymtomer eller bivirkninger av hormoner jeg... Hva er vanlig å merke ved ved rugedag 9/10 da, er det i det hele tatt normalt å merke noe? Jeg bekymrer meg iallefall over at jeg har mer eller mindre menssmerter/murringer hele tiden....
74skytte Skrevet 22. februar 2008 #13 Skrevet 22. februar 2008 Forrige gang fikk jeg ømme bryster. Da gikk jeg på Crinone. Nå Progestan. Sist gang hadde jeg litt hcg i kroppen (16), men ikke nok, så jeg var på en måte litt gravid. Derfor sammenligner jeg. Men det er bare å vente å se. Det er ikke alltid man får noen symptomer så tidlig. Mensmurringer du snakker om Svane, kan like mye være bivirkninger. Jeg kjenner det er noe som skjer i magen jeg og. Litt stikkinger innimellom.
Trulte80 - Venter nr. 2 Skrevet 23. februar 2008 Forfatter #14 Skrevet 23. februar 2008 Rugedag 7, og mange dager igjen til testing, sukk ) Vet liksom ikke helt hva jeg kjenner. Jeg er ikke oppblåst lenger, men jeg har litt murringer, merket egentlig det først idag. Men puppene har blitt litt større ) og er litt ømme fremdeles. 74Skytte: Du er heldig som skal teste allerede på mandag. Jeg skal egentlig teste fredag, hjemme. Jeg skal ut å reise fra onsdag morgen til fredag kveld/natt. Så jeg vet ikke helt når jeg skal teste. Spørs om jeg klarer å vente helt til jeg kommer hjem igjen. Men jeg vil jo ikke teste på reise heller, for det er med jobben og ikke samboer... Svane: Når skal du teste? Lykke til med ventingen!!
hk1980 Skrevet 23. februar 2008 #15 Skrevet 23. februar 2008 Henger meg på her jeg. Satte inn to egg fredag i uke 7. Hvis det går som tidligere forsøk blir det mensen på mandag tenker jeg. Til dere som har egg på frys: Får dere vite hva slags kvalitet det er på eggene? Og på de som blir satt inn?
-blueberry- Skrevet 23. februar 2008 #16 Skrevet 23. februar 2008 Hei! Nå er jeg på rugedag 8, huff så sakte tiden går.. Jeg har fremdeles ømme pupper, men ikke så mye som for noen dager siden. Håper ikke det er et dårlig tegn. av og til får jeg stikking og murring nede i magen og er skikkelig oppblåst. men så går det over og magen blir flat igjen. Helt merkelig den kroppen min for tiden Hvis forsøket blir mislykket nårtid kan man vente seg mensen? På hvilken rugedag kan man ta en hjemmetest?
-blueberry- Skrevet 23. februar 2008 #17 Skrevet 23. februar 2008 Fikk og satt inn egg (ett) på fredag i uke 7. Det var et firedelt egg, og det såg veldig fint ut sa de. Fikk tre på frys og de sa at alle var like bra så det var vanskelig for henne å se hva som var det aller beste
Trulte80 - Venter nr. 2 Skrevet 23. februar 2008 Forfatter #18 Skrevet 23. februar 2008 Hei! Jeg fikk beskjed om at embryoet de ville sette inn var perfekt. Det var 4-delt og alle "delene" var helt runde og like store. De 4 de frøys var også av veldig god kvalitet, 4-delte de også. Det er første gang jeg har hatt egguttak, så noe mer vet jeg ikke )
74skytte Skrevet 24. februar 2008 #19 Skrevet 24. februar 2008 Jeg skal ta blodprøve i morgen som er rugedag 12. Jeg får ikke svar på den før tirsdag ettermiddag tror jeg, og jeg skal prøve å la være å teste selv tenkte jeg. Siden jeg blir henvist til blodprøve dag 12, så må det være greit å ta en hjemmetest også da. Men det er lurt å ikke miste håpet helt dersom man tester da, for det er noen som produserer hcg seint også.
svane Skrevet 24. februar 2008 #20 Skrevet 24. februar 2008 Hei hei! Jeg skal teste tirsdag, og er så utrloig spent! På en måte synes jeg disse dagene har gått veldig fort. Har på en måte lyst til å utsette testen, er så redd for svaret....(for at det skal bli en nedtur)! Nå lever jeg iallefall i håpet!!! På en annen måte klarer jeg nesten ikke å vente til tirsdag.... Jeg har bestemt meg for å ikke teste hjemme, skal til Riksen å ta blodprøve,- får da svar senere samme dag.
Trulte80 - Venter nr. 2 Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #21 Skrevet 25. februar 2008 Jeg skal ikke ta blodprøve. Jeg fikk bare beskjed om å ta test hjemme på rugedag 13. (satt inn en lørdag, kunne ta test fredag).
hk1980 Skrevet 25. februar 2008 #22 Skrevet 25. februar 2008 Da er løpet kjørt for min del:-( 4. negative forsøk. Håper det går bedre for dere andre.
Trulte80 - Venter nr. 2 Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #23 Skrevet 25. februar 2008 hk1980: Uff, så trist.... Har du noen på frys? Skal du igang igjen eller? Det må være tungt med så mange nedturer ( Sender en *trøsteklem*, og håper jeg ikke kommer etter..... Vi er vel mange som bare venter og venter på at mensen ikke skal dukke opp. Hadde håpet dette ble en uke med MANGE gravide:o) Ikke noe antydning til noe her enda, så jeg håper og håper )
hk1980 Skrevet 25. februar 2008 #24 Skrevet 25. februar 2008 Takk for trøsteklem. Jeg har ingen på frys, så må rett på nytt forsøk. Har igjen to forsøk, så skal hvertfall ta de. Krysser fingrene for at det går bra med deg og resten av gjengen.
svane Skrevet 25. februar 2008 #25 Skrevet 25. februar 2008 Så leit å høre hk1980:o( Vet du noe om hva som gjør at det ikke sitter,- i og med at du på forhånd nesten virket sikker på at du skulle få mensen i dag? Livet er urettferdig, det er iallefall sikkert.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå