Gå til innhold

symptomer??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har sykt vondt nedover ifra høyre hofte, kan dette være symptomer på Bekkenløsning?? håper de bare er noe annet..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har jeg også. Der er smerten omtrent konstant. Itillegg har jeg til tider vondt i mellom lårene, kjennes nesten ut som om jeg skal knekke i to.. Jeg tror det er bekkenløsning.. Men jeg skal til legen på torsdag for å få sjekket opp i det..

Skrevet

Begge to tyder på og ha symptomer på BL, jeg hadde akkurat de samme symptomene, og fikk diagnosen økende BL for ca 1 mnd siden...

Skrevet

takk for svar, håper bare det ikke blir værre.. skal til legen i morgen så fårhøre hva han sier :-)

kan ikke bli syk nå.. må jobbe litt mere for og få litt grunnlag til sykepenger :-(

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg lurer også på om jeg kan ha fått bekkenløsning.. Jeg er 15+5 uker. har hatt smerter i ryggen, spes i korsryggen i ovver 14 dager. Disse smertene stråler veldig ned i halebeinet. Så har jeg også hatt endel smerter ved "skambeinet" Vanskelig å beskrive hvordan de smertene er, men det er som noe "river" der fremme..

Jeg har vært plaget med vond rygg tidligere- når jeg ikke har vært gravid.. Lurer nå på hva jeg har i vente..

Til deg prøver89 med spire, så ønsker jeg deg lykke til hos legen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...