Gå til innhold

Februarmammaer i Oslo...alle som har født til nå...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Jeg har ikke vært så hyppig på bim-treff, men var på ett på Egon på Jernbanetorget i desember og det var hyggelig.

Jeg fødte min lille Kasper 13.febr to dager før termin og vi storkoser oss hjemme. Han sover og spiser godt og er et lite vidunder.

Jeg blir gjerne med på et barseltreff ett eller annet sted snart.

Mvh Øydis og Kasper

Hei hei

Jeg blir gjerne med på et treff for oss som har født. Jeg har ingen forslag til hvor, men det finner vi vel ut av. Bare gi beskjed de som ønsker så kan vi vel avtale tid og sted. Jeg vil også gjerne gå tur for de som ønsker det.

Klem fra Sander og Silje

Hej!

Allt bra här oxå efter mycke om o men. Men hade varit kul o få till en träff igen snart, så till det stora problemet var..... Vet att på Fridays aker brygge har de plats till en del vagnar. Eller det stället Mecca vid akers elva, har aldrig varit där men bara hört att det är bra för oss småbarns mammor.

Hej på er allihop!

Ja hade varit jätte skoj med en träff eller trilletur, skulle va skoj å se nästan allihop igen, alla har väl inte fått än, men nu är det ju inte länge førens vi alla går med barnvagnen:-) Har tyvärr inte en aning om vart vi kan träffas.

Kramis Linda och Edvin

• 3 uker senere...

Annonse

Heisann!

Jeg fikk min lille prins 22.02, han er jo bare så herlig!

Det hadde vært veldig hyggelig med et februarmamma treff snart.

Moro å se de søte små :)

Jeg vet desverre ikke om noe veldig passende sted i oslo, noen andre som vet?

Klem Liv og Matheo

• 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...