Gå til innhold

Fødeklar! ..og fostervann?

tvillinger_mars08

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag er det bare 21 dager igjen til termin. :)

Jeg hadde aldri trodd jeg skulle komme meg helt til fødeklar-dagen, men her sitter jeg jammen.

Mulig kroppen også er klar, for istad skjedde det noe. Jeg fikk plutselig en lekkasje, som jeg ikke veit hva var. Det var ikke mye, men lagde en god flekk i trusa. Så gikk jeg på do, for jeg måtte tisse. Og da kom det ganske mye, så jeg tenkte jeg skulle prøve å knipe igjen, for hvis man klarer det er det vel bare urin. Men jeg klarte ikke å stoppe strålen. Ikke før på 2. eller 3. forsøk.

Jeg veit at jeg tissa, for det var en stund siden sist. Men kan det ha begynt å komme fostervann i tillegg? Nå sitter jeg egentlig bare og venter på neste lekkasje, så jeg eventuelt kan ringe føden og høre.

Jeg prøvde å lukte på det i trusa, men det lukta egentlig ingenting.

Har ikke hatt noen rier, men det har murret godt de siste dagene, og jordmor hadde en følelse i går av at vi ikke ses igjen før på føden. ;)

Er litt spent nå. Hadde vært fint med en fødsel. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å så spennende! *smiler*

Det kan godt hende at det var fostervann, og at du enten opplever flere små lekkasjer, eller rett og slett en kjempe splash...

Blir artig å følge med på hva som skjer. Uansett er det ikke lenge igjen nå!

Lykke til

Klem

Skrevet

Så spennende! Lykke til!

Jeg leste her et annet sted, en liten sjekk for å finne ut om man lekker fostervann er å se på trusa når den har tørka. Er det ingen flekker kan det være fostervann - er det hvitt er det normal utflod..

Skrevet

Ååååå, jeg blir så ufattelig misunnelig!! Hvor mange uker er du nå da? Jeg er 36,5 uke på vei - og her er det INGEN tegn på noen nærstående fødsel...og jeg må innrømme at nå er jeg lei gitt!!

Hold oss oppdatert :)

Skrevet

Åja...uff, jeg leser visst ikke ordentlig, står jo at du har 21 dager til termin :)

Skrevet

Ja, nå er jeg 37+2. :)

Men det har ikke skjedd noe mer dessverre. Blir litt skuffa.

Har en del kynnere og litt murring, men jeg vil ha smerte! Hehe

Men det er vel uansett ikke lenge igjen.

Satser på at fullmånen ordner opp seinere i uka jeg. :)

Skrevet

oj oj.. må jo være noe som skjer. jeg har flere ganger trodd det har vært vannet som går, fordi jeg plutselig føler at jeg lekker.. men ei skjedd noe mer..

du skal se at det kommer til å skje noe snart nå. jeg har hatt sinnsyke mensenmurringer i magen siden i går ettermiddag.. håper det skjer noe snart og.. får spørre litt på kontrollen i morgen!!

lykke til...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...