Gå til innhold

Treff i oslo for junimammaer?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjempemoro :)

Hvis vi legger det til 31 Mars kl 12 for eksempel?

Da er jeg hvertfall hjemme iforbindelse med kontroll.

Spise på Egon/byporten eller noe. Møtes ved tigeren utenfor østbanehallen - for min del er jeg ikke vanskelig å oppdage, gravidmage med tvillinger - enorm! :)

Bare for å komme med forslag :)

Annonse

Innså akkurat at 31. mars er en mandag. Er jo litt vanskelig for oss vordende mødre i full jobb... Vi kan ikke treffes f.eks lørdag 29. kl 12 i stede da? Sikkert færre som jobber på lørdager enn mandager tenker jeg.

Dere må gjerne dra det igang helgen før, men da er jeg desverre ikke "hjemme". Pendler frem og tilbake i sammenheng med kontroller og ultralyder, så er hjemme annenhver uke fremtil jeg er i uke 30 - deretter vil jeg være mye mer hjemme.

Frem til nå er det flest som har sagt ja til mandag 31 mars.

Men det er jo de mødre som er i jobb - jeg skjønner den, men det er ikke alle som har så mye tid i helgen heller. Det går jo an å møtes flere ganger også. Syntes det kan være greit at 31 mars kan stå for de som kan da.

Klokken 12? Halv ett?

Annonse

De som til nå har sagt at de kan :

- trude_venter_tvillinger_juni08

- divina

- "junibaby"

- krisztina88

- gordirgirl

- lotten + venninne

- lykkebabyen

:) Ser ut til å bli ganske så koslig dette her! :)

Har noen av dere noen favoritter blandt kanskje : egon byporten, peppes pizza, fridays, hard rock ++ ? Kunne vært et triks å bestille bord:)

De som til nå har sagt at de kan :

- trude_venter_tvillinger_juni08

- divina

- "junibaby"

- krisztina88

- gordirgirl

- lotten + venninne

- lykkebabyen

- siljeelisabeth

Siden ingen har sagt noe om hvor de helst vil, tar jeg meg den frihet og sier at vi møtes ved Tigeren utenfor Østbanehallen/Oslo S kl 12 denne dagen og at vi kan spasere opp til Egon på Byporten for å ha en koslig lunch :) :)

Kjempekoslig!

Håper de som har sagt de vil være med stiller opp,

for jeg må ringe og bestille bord et par dager i forveien :)

Egon på byporten 31 mars kl 12 - helt uhøytidelig, masse god mat og prat :) Gleder meg til å møte dere :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...