Becky333 Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Akkurat fått påvist at jeg har pco og har lest en del om det nå, og jeg blir jo bare mer og mer deprimert og trist...... Fader, så urettferdig.... Er det seriøst ingenting jeg kan gjøre?? Må jeg sitte og vente på at mensen skal komme av seg selv?? fikk Pergo, men pokker heller, da må jeg vente på at mensen skal komme, og den kommer ikke............... Begynner å gå løs på selvtilliten også.. Måtte bare skrive litt her og "melde meg på... " i pco-gjengen...
Stine_ Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 Hei du. Velkommen i gjengen.. Det du kan gjøre er å be om provera, tabletter som setter i gang mensen. Det er utrolig deprimerende å ha pco..det syntes jeg også.. men hva kan man gjøre? Det er utrolig urettferdig.. vi som ønsker oss barn så mye, blir det vanskelig for.. å dem som ikke vil ha barn blir gravide å tar abort fort som f... ! Men vi må stå sammen, støtte hverandre å få ut følsene våre.. Lykke til videre
Becky333 Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. februar 2008 takk for svar tror jeg skal ringe gynekologen min imorgen og høre om jeg kan få det... det er helt forjævlig kjipt dette her, og jo mer man tenker på om man snart får mensen, jo lengre tid kommer den til å ta seg..... utrolig irriterende... beklager at jeg ikke bringer så mye "joy and happiness" med meg, men må bare få dette ut.... Lykke til alle sammen, håper alle blir gravide fortest mulig!!!!
tigergutt<3 Skrevet 19. februar 2008 #4 Skrevet 19. februar 2008 hei, for meg som er overvektig så hjalp det faktisk veldig mye på å gå ned i vekt. Jeg fulgte to grete roede kurs og etter det fikk jeg en sabil mens mot nesten ingen mens før. Og jaggu ble jeg ikke gravid ca 6 mnd etter at jeg sluttet å slanke meg. Denne andre gangen har det desverre ikke gått så bra å slanke seg, men ved hjelp av pergo har jeg likevel klart å bli gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå