Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken dato mener jeg og er denne mulig å endre på?

Får man foresten også brev fra NAV om at de har mottatt alle papirer og beskjed om når det skal begynne utbetalinger?

jeg sendte inn papirer for 3 uker siden, har 3 uker til termin og begynner i permisjon i morgen. Fått lønn fra jobben til og med i dag og fra nå av skal jeg få pengene fra NAV.

• 3 uker senere...
Skrevet

Hei :) Lurer veldig på om du har fått noe svar enda????

Jeg er i samme situasjon som deg, har ca 3 uker igjen til termin 30 mars. Jeg sendte inn alle papirene mine til Nav i slutten av januar, og har enda ikke fått noe bekreftelse av dem. Blir litt sint, for da jeg var hos Nav i november og ville sende inn papirer da, fikk jeg beskjed om at det ikke var noe grunn til noe hast...så fikk beskjed om å sende papirene mine i januar og da skulle jeg vist være tidlig ute. Er jo veldig rart at de ikke klarer å gi ut noe form for tilbake melding, blir jo usikker på om jeg nå må spare hver eneste krone denne mnd for å ikke risikere og ha penger den neste mnd.

Skrevet

Dere får ikke noe skriftlig fra nav før de har fått bekreftelse på datoen dere fødte fra sykehuset. De kan ikke regne ut sluttdatoen for permisjonen deres før de har fått den endelige datoen.

Om du har UL termin den 30.mars får du mest sansynlig penger inn på kontoen din den 31.mars siden de har utbetalinger sist i mnd.

Skrevet

Ok,:) flott tror jeg ble litt klokere nå...

Får bare leve i håpet på at det blir betalt ut når jeg har født.

Takk for svar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...