Gå til innhold

Rugedag 11 og det ser ut til at det er over.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

kommet en del brun snerk ut nå i dag........synes det er litt rart fordi jeg har aldri blødd før jeg har slutta med Progestan.

Jeg har et ørlite håp om et det kan være en festeblødning eller at det er det ene egget som er på vei ut (satt inn 2 egg)

Noen som har noen erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei bollibompa, det var trist å høre.

Jeg får si det slik at jeg har samme som deg, brun spott og det ender alltid med mensen hos meg.Har hatt mange neg så det stemmer alltid :o/ Jeg har vel skjønt det 2-3 dager nå, da brystene blir mindre ømme etc. Dessverre! Det er så utrolig kjipt!

Men får jo håpe at det kan være annerledes for deg *krysser fingrene* :)

Skrevet

Jeg opplevde akkurat det samme som deg!!

Har også satt inn 2 egg, og bruker Progestan.

Fikk brun utflod/rester på rd 11, ble kjempeskuffa og tenkte alt var over. Men så ble det ikke mer. Jeg tok blodprøve på rd 15 (14 var en søndag) -og den var POSITIV! Hcg på 120.

Jeg er nå i uke 5, og har kasta opp for første gang i dagtidlig. Rart hva man skal bli glad for her i livet!!!

Det eneste negative her er at jeg har fortsatt å ha brun utflod/rester så og si hver dag etter jeg fikk svar på 1. blodprøve. Har vært veldig bekymra for det, men har målt hcg 2 ganger til, og er nå oppe i 2300. Klinikken trur jeg kanskje blør litt av Progestan-kapslene. Har ikke brukt dem før (har et tidligere forsøk, da jeg brukte Crinone og ikke ble gravid) Har du erfaring med Progestan fra før?

Håper virkelig du får positiv test om et par dager!! Skal krysse fingre for deg!!!!!

Skrevet

Så godt å høre LilleVackreAnna!

Ja er det ikke rart hvor glad man blir for disse symptomene. Skulle gitt mye for å bli kvalm jeg ja.

Dette er min 10 innsetting, og jeg har brukt Progestan ved de fleste innsettingene. Også på fersk innsetting rett etter uttak slik som denne gangen. Men har altså aldri blødd før noen dager etter at jeg har sluttet med Progestan.

Får bare vente å se til helgen....

Men jeg har jo ingen symptomer heller da.....brystene er ikke ømme lengre....

Skrevet

Det kan jo være en mulighet som lille vakre anna har skrevet :) :)

Får håpe det.

Jeg bruker Progestan for første gang i år, har brukt cyclogest tidligere. Har fått samme symptomene da med spot 3-4 dager før blodprøven.

Sist droppet jeg blodprøven, man bare vet...

10 forsøk, håper det blir din tur snart. Jeg regner med å starte på runde nr 7...når jeg får energien tilbake.

Lille vakre anna, mener jeg leste et sted at du hadde ømme bryster hele tiden? Det er som regel et sikrere tegn enn at de faller sammen..

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Selv begynte jeg å blø på rugedag 10. Dette var riktignok friskt blod.

Er i dag 22+6 på vei og magen vokser stadig. Fikk satt inn 2 egg, men det er "bare" ei der inne så jeg har laget min egen teori om at det var det andre egget som skulle ut. Blødde faktisk helt til jeg var 7+4 på vei...

Så ikke gi opp håpet, men fortsett med progrestan til du evt er sikker på at det ikke er noe mere.

Lykke til!

Skrevet

Helt enig med Collargol, fortsett med Progestan til du er helt sikker. Jeg ville også slutte med det da jeg trudde alt var over -men på klinikken "tvinga" de meg til å fortsette.

Skjønner det kan være værre å tru på det etter 10 forsøk -men en gang må du jo lykkes!!!:)

Stemmer at brystene mine fortsatte å være ømme og rare denne gangen, som regel "går dette over" et par dager før tr.

Skrevet

Tusen takk for svar jenter.

Jeg skal bruke Progestan til fredag, når jeg har testet, men nå er det mer eller mindre vanlig mens. Så jeg regner med at slaget er tapt :-(

Blir så fortvilt......Satt inn 13 egg, og ingen vil være der.......

Vi må diskutere videre om hva vi skal gjøre. Jeg mener at det er på tide å innse at dette ikke funker, men samboeren min er ikke klar for adopsjon........så da står vi litt fast da.......

Skrevet

Hei bollibompa

Da er vi ganske så like. Fikk også blødning, kraftig i går og idag men har avtatt litt nå på ettermiddagen. Var i stuss på om jeg skulle ta flere av progesterontablettene men gjorde det. Har sendt en mail til Nordica i Danmark for å høre om jeg skal fortsette med de samt om jeg trenger å ta blodprøven...

Har også vært inne på adopsjon men min mannen min er heller ikke helt der. Vi har 2 forsøk igjen i Danmark

Adopsjonsprosessen tar jo også en god del tid og tiden går... phu, merker stresset kommer nærmere for hvert år.

Vi har hatt 4 ivf, 2 frys og 3 avbrutte, så man kan begynne å lure på hvorfor de ikke vil sitte ja!

oppmuntringsklem

Skrevet

Hei apriljente-66

Vi får krysse fingre og tær for hverandre :-)

Jeg har ikke prata med Nordica enda, sender de en mail på fredag etter at jeg har testa. Det er jo alltids et lite håp, men jeg har innsett og forberedt meg på at det ikke gikk denne gangen heller.

Må få høre hva Nordica sier da!

Lykke lykke til!

Skrevet

Krysser fingrer og tær for deg Bollibompa

Jammen på tide at vi sliterne går over til de graverte.

Lykke til med innspurten

Skrevet

Hei jeg fikk svar nå.

De sa at jeg måtte stoppe med progesterontilskudd, og helst ta en grav.test. Jeg spurte også om når jeg kan beg. med neste forsøk, og de sa med det samme hvis scanningen er ok..

I Norge anbefaler de at du venter minst 1 mnd! Så jeg får tenke litt på det..:)

Skrevet

hmmmmm. Jeg vet ikke om jeg vil slutte med progestan enda......har tidligere fått beskjed om å vente til jeg har tatt grav.test, men det har vært St.Olavs som har sagt. De mener tydeligvis forskjellig da...

Når det gjelder å starte opp med nytt forsøk har jeg forstått det slik at det er helt greit å starte med nytt forsøk med en gang så lenge det ikke har vært uttak av egg på forrige forsøk. Jeg har tatt de rett etter hverandre de gangene jeg har hatt egg på frys. Og har vært nødt til å vente de gangene jeg har hatt uttak.

Vet ikke hvordan det blir med oss framover. Føler jeg behøver mange svar på forskjellige ting før vi tar noe valg. Vet bare ikke hvem som skal gi meg disse svareneOrker ikke Danmark en gang til, blir litt for mye stress med å reise så langt, og dyrt med all overnattingen.

Akkurat nå er jeg klar for å selge sjela mi bare vi kan få et barn..

Skrevet

Hei bollibompa hvordan går det?

I Danmark sa de det var greit å starte med en gang selv med uttak (som var mer smertefullt i Dk enn i N). På Aleris sa de at man bør vente 2-3 sykluser. Rart de er så forskjellig. Man må kjenne på kroppen også om man orker en runde til såpass tidlig. Har ikke bestemt oss for når enda, det blir vel også midt i påsken så spørs om gyn. er oppe da?

Har kjøpt 3 forsøk i Danmark og det er som du sier litt stress og mye penger....Så i ettertid så lurer man jo på om ass.hatching er "verdt" alle pengene og styret..

Ja er enig, man er villig til å gjøre hva som helst for at dette går skal gå i boks snart.. :-/

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...