Gå til innhold

Trille til bilen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter å tenker på at jeg trenger en vogn til bilen, en type trille noen som har forslag? skal brukes av nyfødt baby.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

her ei carena easy hvis det kan være av intr? kan brukes med softbag i..

Skrevet

Hvis du tenker triller:

- Bugaboo bee kan vendes begge veier, kan brukes med nyfødtinnlegg.

- Bebe confort loola har også vendbar sittedel og kan også brukes med hardbag (windoo bag tror jeg den heter), men den trillen er veldig tung.

- TFK buggster kan brukes med tfk hardbag (som har lang liggelengde) og sportsdel med god hvilestilling når ungen blir litt større.

- Quinny Zapp kan brukes med en del bilstoler, men har kun sittestilling i selve sportsdelen

- Maclaren techno xt har full liggestilling, og med en pose eller noe i den kan den fint brukes fra nyfødt, men den er vendt fra deg.

Vet det finnes flere triller der man kan bruke bilstol, og at det finnes flere med full liggestilling, men kjenner ikke til flere

Hvis du tenker mer på vogner så er Teutonia timmy super, den er kun forovervendt men har titteluke i kalesjen. Har full liggestilling og kan brukes med softbag. Lun og god er den også. Har hatt denne som bilvogn selv, greit å ha en med ordentlige hjul da jeg av og til har endt opp med å trille tur uten at det var planen=)

Skrevet

Teutonia Timmy er super til det bruket - litt mer "vogn" enn de plast trillene.

Et annet godt alternativ er Bebe confort Loola (se www.babykos.no)

Men denne har ikke så gode hjul som timmy vogna.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...