Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Jeg sitter å tenker på at jeg trenger en vogn til bilen, en type trille noen som har forslag? skal brukes av nyfødt baby.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 her ei carena easy hvis det kan være av intr? kan brukes med softbag i..
LegallyBlond Skrevet 19. februar 2008 #3 Skrevet 19. februar 2008 Hvis du tenker triller: - Bugaboo bee kan vendes begge veier, kan brukes med nyfødtinnlegg. - Bebe confort loola har også vendbar sittedel og kan også brukes med hardbag (windoo bag tror jeg den heter), men den trillen er veldig tung. - TFK buggster kan brukes med tfk hardbag (som har lang liggelengde) og sportsdel med god hvilestilling når ungen blir litt større. - Quinny Zapp kan brukes med en del bilstoler, men har kun sittestilling i selve sportsdelen - Maclaren techno xt har full liggestilling, og med en pose eller noe i den kan den fint brukes fra nyfødt, men den er vendt fra deg. Vet det finnes flere triller der man kan bruke bilstol, og at det finnes flere med full liggestilling, men kjenner ikke til flere Hvis du tenker mer på vogner så er Teutonia timmy super, den er kun forovervendt men har titteluke i kalesjen. Har full liggestilling og kan brukes med softbag. Lun og god er den også. Har hatt denne som bilvogn selv, greit å ha en med ordentlige hjul da jeg av og til har endt opp med å trille tur uten at det var planen=)
Gjest Skrevet 20. februar 2008 #4 Skrevet 20. februar 2008 Teutonia Timmy er super til det bruket - litt mer "vogn" enn de plast trillene. Et annet godt alternativ er Bebe confort Loola (se www.babykos.no) Men denne har ikke så gode hjul som timmy vogna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå