Gå til innhold

*Athina*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det er kjempepent! hva synes DERE?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er litt nydelig, og fint, skulle egentlig hett det selv..

Skrevet

Jeg tenker også på Onassis,men hun er et av de vakreste menneskene i verden,så det er jo bare positivt! Uansett,er det er nydelig navn!

Skrevet

Vakreste? Sikker på at du ikke mener rikeste? Athina Onassis er vel heller det jeg vil kalle mindre pen!

Skrevet

Har ikke noen formening om det som navn på et norskt barn. Det er gresk for byen Athen, altså det grekerne kaller hovedstaden sin.

Skrevet

Athina er vakkert, men jeg synes nok muligens det lyder litt vel utenlandsk - ikke helt fortrolig med lyden av f.eks. Athina Solberg - det skurrer ørelite...

Skrevet

Tenker også på Athina Onassis (og ja...hun er veldig pen på en veldig naturlig måte) :)

Navnet er veldig pent, men enig i at Athina Solberg/Hansen/Kristiansen kanskje skurrer litt i ørene :)

Skrevet

hei..

jeg syndes navnet er fint men jeg syndes denne kombi er litt finere athena:) da min datter heter det.

Skrevet

Jeg synes personlig at d er et hundenavn.. Passer ikke bra til norske etternavn, men greit om foreldre er utenlandske og skal ha utenlandsk etternavn.

Skrevet

Det er vel det greske navnet for Athen også. Ikke pent...

Skrevet

Eller kanskje grekerne driver og kaller ungene sine Oslo? ;)

Skrevet

hvordan skal man uttale det på norsk? Atina med lang i? På gresk uttales det Adthine med lang i. Jeg har bodd i Hellas hørt aldri om noen jenter der untatt hun kjendisdamen som hadde det navnet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...