Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Pleier han å si hvor stor kjangsen er fpr å lykkes?
Brumm Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 Hei, Han sa ingen ting til oss om hvor store sjansene var. Vi valgte Danmark tidligere, fordi sjansene var så store der..... Men lyktes jo ikke... Etter jeg har holdt på en stund med forsøkene, ser jeg at det egentlig ikke spiller noen rolle hvor store sjansene er. Har selv vært blant de 2% for har hatt svangerskap utenfor livmor... Men jeg tror sjansene er veldig gode for å lykkes hos Hausken. Han tilpasser jo medisiner og opplegg til DEG, og ikke basert på generelt for alle. Vi er alle forskjellige og trenger individuell oppfølging. Det tror jeg han er best på!!! Lykke til!!
trollemor77 Skrevet 19. februar 2008 #3 Skrevet 19. februar 2008 Hvor holder Hausken til? Hvor mye koster det?Ventetid? Det var ei lang ramse med spørsmål:) Håper noen kan svare
Brumm Skrevet 19. februar 2008 #4 Skrevet 19. februar 2008 Hausken holder til i Haugesund. Det koster 22.000 for et forsøk og 44.000 for en pakke på 3forsøk. Det er ingen ventetid. Du kan gå inn på www.ivfhausken.no så kan du lese om klinikken:o)
Brumm Skrevet 19. februar 2008 #5 Skrevet 19. februar 2008 Har lest litt om de ulike klinikkenes måte å regne ut suksessrater. Noen ser på resultatene av hvor mange som blir gravide, og noen på hvor mange barn som blir født etter ivf behandling. Det er jo en stor forskjell, da noen aborterer. Så nå at Hausken har en suksessrate på 60% for de som er mellom 30 og 34år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå