Tjorven1 Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Da nærmer det seg etterhvert den mye omtalte Roma turen min.. reiser torsdag og kommer hjem søndag... Med dag 14 og EL på mandag kanskje, sist hadde jeg jo EL dag 11... gangen før der dag 14 så det er jo et stort håp å rekke begge deler.. Jeg er utålmodig etter å hatt en ufrivillig pause siden desember pga en SA.. Så da er jeg igjen klar til å leve livet i to ukersfrekvenser igjen. Håper så inderlig... men det går vel fly fra Roma til København også... Ha en deilig vinterferie jenter!
Chaiemae Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 Da får du ha en god tur til Roma. Håper du rekker en svipptur innom København også. Det må da gå fly fra Roma til Kastrup.
Deneb Skrevet 19. februar 2008 #3 Skrevet 19. februar 2008 God tur og lykke til med EL og Københavntur! Du blir en bereist kvinne på få dager! )
kaje Skrevet 19. februar 2008 #4 Skrevet 19. februar 2008 Hei på deg Tjorven1. Jeg ønsker deg en fin tur til Roma, der er det nok godt og varmt nå...skikkelig vår vær, og lykke til i København. Skal virkelig krysse fingrene for deg.
Oh'rly Skrevet 20. februar 2008 #5 Skrevet 20. februar 2008 Kos deg i Roma, og håper eggene holder seg i skinnet så det ikke blir mer stressende enn nødvendig å få utført bestøvningen =) Lykke til!
Single71 Skrevet 20. februar 2008 #6 Skrevet 20. februar 2008 Heia deg og Køben og full klaff! Kos deg masse i herlige Roma mens du venter i spenning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå