Gå til innhold

Karoline...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en Hanna, kan neste hete Karoline?

Vi lurer også på om vi kan ha nadrenavnet Helena i tillegg (oppkalling), uten at det da virker overpompøst, kongelig wannabe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det synes jeg du kan. Jeg kjenner to som heter Karoline og de har søstre som heter Nora og Sofie. Synes Hanna er i samme sjanger som disse.

Hvis du ikke skal bruke mellomnavnet Helena til daglig synes jeg du kan velge det, men ellers blir det kanskje litt "Maud Angelica" å skulle si hver gang, spesielt siden Karoline er såpass langt.

Kjempefint med oppkalling på mellomnavn (det har vi også nemlig:-) Synes Helena er finere enn Karoline jeg, så hadde kanskje vurdert det som fornavn, hvis du ikke synes det blir voldsomt at begge begynner på H.

Skrevet

Jeg synes Karoline er litt kjedelig, kanskje fordi det er så mye brukt her jeg bor..

Jeg synes også Helena er mye penere og mer spesielt enn Karoline, derfor ville jeg gått for Helena. Synse Karoline Helena ble litt overkill.

Skrevet

Jeg synes både Karoline og Helena er to nydelige navn, men jeg liker best Caroline med C - ikke spesielt glad i bokstaven K, synes den er litt hard men.. Caroline Helena er flott det :-)

Skrevet

Synes Karoline er kjempefint både med K og C- og det passer bra til Storesøster Hanna:)

Skrevet

Caroline er et av mine favorittnavn, og det passer fint med Hanna (C eller K er bare en smakssak).

Derimot synes jeg det ble litt too much med Karoline Helena, men om begge barna har mellomnavn som ikke brukes til daglig, så går det jo an.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...