Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det står i papirene vi har fått at vi skal legge oss i en seng og ta på sykehusskjorten når vi skal ha uttak. Man skal være naken under, ikke sant? Ble plutselig så usikker her... ;)

Skikkelig teit spørsmål, men håper noen av dere vet!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det regner jeg også med - selv om jeg ikke har kommet igang med det enda...

Skrevet

Hahaha, jeg regner nå med det jeg også, men ble plutselig så usikker.. Lurer ofte på sånne teite ting når jeg er spent og aldri har vært i nærheten av noe lignende før!!! Men takk for svar!! =)

Skrevet

Ja dere skal være nakne under....

Lykke til:o)

Skrevet

Hihi, takk! Da vet jeg det.. ;-)

Gjest Pippi 72
Skrevet

Men man kan ha truse på til du kommer inn til legen. Tok den bare av før jeg hoppet opp i den berømte stolen:)

Lykke til!!!

Skrevet

Jeg ble sendt på do for å tisse slik at blæra var tom. Da dro jeg på meg buksa siden toalettet var på gangen. Ellers skal man være naken under skjorta. Man ligger under dyne også.

Skrevet

Da jeg var på forsamtalen for en stund siden, så jeg andre damer som tasset ute på gangen i bare skjorta. Tenkte at det kanskje var litt dristig å fly der ute i kun skjorta!! Så bra dere mener trusen kan være på til selve uttaket. Nå ble jeg glad. Sambo spurte også om jeg skulle være truseløs og fly mellom dørene sånn som de andre vi så.. Hihi, nå kan jeg slappe litt mer av.

Har forresten tidligere sett at mange har blitt så fryktelig stinne i magen av eggløsningssprøyten, så store at de nesten ikke kan gå. Jeg har ikke blitt det -enda, men det stikker og presser inni der. Håper det er normalt og at eggene er klare for morgendagen.

Takk igjen for alle svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...