Gå til innhold

Etter fødselen?


Joranna

Anbefalte innlegg

Hei. Til dere som har født.. Hvor mange kg har dere mistet rett etter fødselen? Og evt hvor mye di første mnd etter på?.. Takk for alle svar.. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg mistet 10kg de første dagene etter fødselen (hadde gått opp 20kg).. Hadde masse vann i kroppen.. Men de siste 10kg sliter jeg med.. De er her enda, og jeg prøver på nr 2. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde gått opp 10 kg på hormokurer og 13 på svangerskapet.

Fikk tvillinger. Da jeg kom hjem fra føden var jeg 12 kg lettere. Uka etter var 3 kg til gått av. Da de var ca 8 uker var jeg 19 kg lettere. Begynte da å trene styrke to ganger i uka. og vekta har stått i ro siden da, pendlet opp og ned et kilo.. Trøster meg med at man normalt sett går opp i vekt når man begynner med styrketrening, for så å gå ned etter noen uker. Håper på det iallefall

 

Har fortsatt 4 kg igjen til utgangspunktet, og tvillingene er nå 14 uker..Fullammer begge enda, så det går vel sakte men sikkert tilbake. Prøver å være streng med meg selv ang snop og sånt. Og spiser stortsett sunn mat.. litt utskeielser er jo lov av og til -)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde 55 før jeg ble gravid og gikk opp til 83 (grrrr). 10 av de var borte i løpet av en uke etter fødsel men resten er der ennå. Det er 4 mnd etter fødsel og vekta står stille og jeg hater både meg selv og kroppen. Noen ganger er jeg livredd for å bli deprimert men har kjøpt meg bok med MFF diett og har begynt å trene 3 ganger i uken så vi får se.

 

Jeg går ikke ned mens jeg ammer, men onekelen min som er lege sier at det som ikke går ned under amming vil mest sannsynlig gå flere kg ned når de slutter, fordi kroppen holder på kg pga. melkeproduksjon..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...